Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΥΦΕΘΑ Θανάσης Δαβάκης απαντά για την απόσπαση της συζύγου του στο πολιτικό του γραφείο

Απάντηση στο δημοσίευμα που αναφέρεται στην τοποθέτηση της συζύγου του στο γραφείο του δίνει με δήλωσή του ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης. Ο κ.Δαβάκης διαψεύδει ότι η σύζυγός του έχει τοποθετηθεί με απόσπαση στο γραφείο του στο ΥΠΕΘΑ αλλά στο πολιτικό του γραφείο.

Όλη η απάντηση του ΥΦΕΘΑ:


Με λύπη διάβασα σήμερα το πρωί, το δημοσίευμα της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα", στη σελίδα 44, με τίτλο :"Επάγγελμα ,σύζυγος υφυπουργού ", το οποίος αναφέρεται στη σύζυγό μου. Η λύπη μάλιστα έγινε απορία ,όταν τα διαλαμβανόμενα σε αυτό δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια.

Και η απορία έγκειται στο ότι ο έγκριτος συντάκτης αυτού τού δημοσιεύματος κ.Φρίξος Δρακοντίδης, άφησε τον εαυτό του εκτεθειμένο στις «καλές πληροφορίες» πού κάποιοι τού διοχέτευσαν, χωρίς να μπει στον κόπο να διασταυρώσει αν αυτές οι πληροφορίες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, ή το αν οι « άδολοι πληροφοριοδότες» είχαν λόγους να διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις, έχοντας χάσει τελευταία, ομολογουμένως, την ψυχραιμία τους .
Εξηγούμαι:

Ψέμα πρώτο: Αναφέρεται ο συντάκτης τού Πρώτου Θέματος στο ότι η σύζυγός μου βρίσκεται αποσπασμένη στο γραφείο τού υφυπουργού Εθνικής Άμυνας, όταν "τα κενά αποτελούν μόνιμη πληγή για τα σχολεία και η διαθεσιμότητα σαρώνει". Η γυναίκα μου είναι αποσπασμένη από το Γυμνάσιο Γερακίου Λακωνίας (από 31 Οκτωβρίου 2009 Α.Π: ΔΙΔΚ/Φ.61/1/25371- έγγραφο της Γ.Γ Δημόσιας Διοίκησης, έως σήμερα )στο πολιτικό μου γραφείο και ΟΧΙ στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας.(βλ.Διαύγεια). Στο γραφείο δηλαδή πού διατηρούσα και διατηρώ ως βουλευτής Λακωνίας. Αναπληρώνεται δε πάντοτε από άλλο καθηγητή ,όπως η νομοθεσία προβλέπει.
Άρα τα κενά στα σχολεία, επιτρέψτε μου να πιστεύω ότι δεν οφείλονται στη κ. Δαβάκη αλλά σε άλλους λόγους...
Όσον αφορά στη "διαθεσιμότητα πού σαρώνει" ενημερώνω τον κ. Δρακοντίδη ότι προς το παρόν η διαθεσιμότητα δεν αφορά τούς Φιλολόγους , όπως είναι η κ. Δαβάκη-Μπούμπα, αλλά άλλες ειδικότητες .


Ψέμα δεύτερο: Αναφέρεται ο συντάκτης τού Πρώτου Θέματος, ότι η σύζυγός μου "λαμβάνει μεγαλύτερη μοριοδότηση σε σχέση με άλλους εκπαιδευτικούς". Έπρεπε να είναι ενήμερος ο συντάκτης τού Πρώτου Θέματος, ή να τον έχουν πληροφορήσει οι «έγκυρες πηγές» του , για μια ακόμη "λεπτομέρεια": ότι σύμφωνα με το νόμο, (Ν 3848/2010 ΦΕΚ 71 τ. Α’ 19/05/2010) η μοριοδότηση στο κέντρο τής Αθήνας όπου βρίσκεται το πολιτικό μου γραφείο, ισοδυναμεί με αυτή του κέντρου τής Αθήνας και όχι τής οργανικής θέσης τού εκπαιδευτικού και ο νοών νοείτω...
Κλείνοντας, θα παρακαλούσα θερμά όποιος θέλει και μπορεί να με πλήξει να αναφέρεται σε εμένα προσωπικά και όχι σε πρόσωπα όπως η γυναίκα μου η οποία ούτε τη δημοσιότητα έχει απασχολήσει με επαγγελματικές δραστηριότητες ούτε άλλους φορείς...


Θανάσης Π. Δαβάκης Υφ. Εθνικής Άμυνας και βουλευτής Λακωνίας

  onalert.gr