Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

O ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩ​Ν ΕΛΛΗΝΩΝ


Ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, έκανε την εξής δήλωση:

«Σήμερα, κλείνω ένα χρόνο στις τάξεις των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ μετά από την τιμητική πρόταση που μου έκανε ο Πρόεδρος του Κινήματος Πάνος Καμμένος να αναλάβω τότε τη θέση του Εκπροσώπου, τοποθετώντας με παράλληλα, με δική του βούληση, πρώτο στη λίστα Επικρατείας.
Ήταν ένας χρόνος με διπλό εκλογικό αγώνα και με πολλή κοινοβουλευτική δουλειά μέχρι σήμερα, από τη θέση του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και του Τομεάρχη Εξωτερικών, προκειμένου να κρατήσω την υπόσχεσή μου για ανιδιοτελείς αγώνες υπέρ της πατρίδας μου, με οδηγό  την ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ  και το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, αλλά και το ειδικότερο πρόγραμμα για την Παιδεία, την πρότασή μας για το Εθνικό Ταμείο Οφειλετών του Δημοσίου κλπ που μπορεί ο κάθε πολίτης να βρει στην επίσημη ιστοσελίδα μας anexartitoiellines.gr.
Αισθάνομαι την υποχρέωση, με αυτούς τους 12 μήνες στην πλάτη μου, που έχω διασχίσει με τους θεσμικούς μου ρόλους ατελείωτες φορές όλη την Ελλάδα, να ευχαριστήσω θερμά εκείνους που κρατούν ζωντανό και προωθούν αταλάντευτα το όνειρο των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, δίπλα στον Πρόεδρο του Κινήματος Πάνο Καμμένο και στη δραστήρια και ακούραστη Κοινοβουλευτική μας Ομάδα:
Τους Πολιτευτές, τα μέλη των Συντονιστικών Επιτροπών και τους φίλους του Κινήματος σε όλη την Επικράτεια, με τους οποίους και έχω μία εξαιρετική  συνεργασία.
Είναι όλοι εκείνοι που χωρίς να επιζητούν καρέκλες και αξιώματα, πασχίζουν εθελοντικά για να σώσουμε την πατρίδα μας.
Θα συνεχίσω την προσπάθεια, με τη βαθύτατη πεποίθηση ότι σύντομα θα πάρουμε την Ελλάδα μας πίσω».