Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Η Ανθή της ΕΡΤ με το… δύσκολο επώνυμο

Anthi-Salagoudi
Η Ανθή Σαλαγκούδη είναι ένα από το πρόσωπα της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, που απασχόλησαν την επικαιρότητα πρώιμα, και χωρίς να έχουν δώσει δείγμα γραφής της παρουσίας τους.
Η νεαρή δημοσιογράφος, βρέθηκε από πολύ νωρίς στο επίκεντρο σκληρής και ενίοτε απαξιωτικής κριτικής, σε συνδυασμό με καυστικά σχόλια και αιχμές, που δεν είχαν ως αφετηρία τη δική της παρουσία, τα προσόντα και τις ικανότητές της, αλλά το… επώνυμό της, καθώς είναι κόρη του πρώην υπουργού της Νέας Δημοκρατίας Γιώργου Σαλαγκούδη.
Η ίδια, υπέμεινε και περίμενε, και πλέον μέσα από την εκπομπή “136″ της τηλεόρασης της ΝΕΤ, μαζί με τον Γιάννη Δάρρα, δίνει τον καθημερινό αγώνα της καταξίωσης. Γνωρίζοντας ότι έχει μπροστά της δρόμο, μέχρι να καταφέρει να αφήσει πίσω τις κριτικές και την αμφισβήτηση.
“Αρκετές φορές με έπιασε το παράπονο. Δεν είμαι τόσο χοντρόπετση ώστε να μη με επηρεάζουν όλα αυτά που γράφονται, ειδικά όταν δεν ευσταθούν και δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.
Είμαι ανοιχτή στην κριτική, και έχω συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους. Στη δική μου περίπτωση όμως, θεωρώ ότι ξεπέρασε τα όρια και κατέληξε να γίνει εμμονή.
Όλοι κρινόμαστε από τη δουλειά μας, και κι εγώ ζητάω να κριθώ γι’ αυτό, όχι για το όνομά μου. Διάβασα διάφορα δημοσιεύματα που δεν είχαν καμία σχέση με μένα, αλλά με άλλα θέματα της ΕΡΤ, και έβλεπα δίπλα τη φωτογραφία μου. Ίσως επειδή πουλάει περισσότερο”, είναι η χαρακτηριστική αποστροφή της Ανθής Σαλαγκούδη, στο πλαίσιο συνέντευξης την οποία παραχωρεί στο ένθετο “Real Life”, της εφημερίδας “Real News”.

ysterografa.gr