Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Γρηγόρης Μπιθικώτσης - βρέχει στη φτωχογειτονιά



Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης

Μικρά κι ανήλιαγα στενά
και σπίτια χαμηλά μου
βρέχει στη φτωχογειτονιά
βρέχει και στη καρδιά μου (Δίς)

Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά ω
π' άναψες το καημό μου
είσαι μικρός και δεν χωράς
τον αναστεναγμό μου (Δίς)

Οι συμφορές αμέτρητες
δεν έχει ο κόσμος άλλες
φεύγουν οι μέρες μου βαριά
σαν τις βροχής τις στάλες (Δίς)

Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά ω
π' άναψες το καημό μου
είσαι μικρός και δεν χωράς
τον αναστεναγμό μου(Δίς)

English
My small and sunless alleys
and my low-ceilinged homes
Rain is falling on the slum
Rain is falling on the heart

Liar world, unfair,
you set alight my grief,
you are too small, you have no room
for my tormented sigh

My woes are countless
there are no more in the whole world
My days are passing by heavily
like the drops of rain