Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Φαήλος Κρανιδιώτη​ς «Θα εφαρμόσουμ​ε ισοδύναμα μέτρα, ώστε να αποφύγουμε οριζόντιες περικοπές»


Η Ειρήνη Νικολοπούλου ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ συναντά στο στούντιο της FOCUS WEB TV τον Φαήλο Κρανιδιώτη, Υποψήφιο Βουλευτή Β΄ Πειραιά  Ν.Δ, σε μια μοναδική  συνέντευξη  αποκαλύπτει: «Να δώσει ο κόσμος στον Αντώνη Σαμαρά αξιωματικούς και στρατιώτες γιατί η μεγάλη μάχη δεν είναι στις 6 Μαΐου, αλλά στις 7 Μαΐου ». Μιλάει ακόμη: για την ζωή του, την οικογένεια του, τον Πειραιά, την Τουρκία και προτρέπει τον κόσμο να ψηφίσει Ν.Δ.
Φαήλος Κρανιδιώτης: «Γέννημα θρέμμα στον Κορυδαλλό. Ο πατέρας μου υπάλληλος στόλου, ο παππούς μου λιμενεργάτης. Η βάση της παράταξης μας είναι λαϊκή και πατριωτική. Το σύνολο των αξιών μας, των θησείων μας, οι ιδέες, τα σύμβολα μας, αυτό είναι πατριωτισμός. Οι δάσκαλοι μου, οι οικογένεια μου, οι πρώτοι μου ήρωες, ο στρατός, έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην διαμόρφωση του χαρακτήρα μου. Πιστεύουμε στην Εθνική ενότητα και στην Εθνική συνοχή. Για μένα η πεμπτουσία της δημοκρατίας είναι το παιδί του φτωχότερου αγρότη να μπορεί να φτάσει στην κορυφή της πολιτείας, των επιστημών, εφόσον είναι καλός. Παραδέχομαι ένα πράγμα, ότι μου αρέσει ο πόλεμος. Δεν φοβάμαι τις συγκρούσεις. Η μέριμνα του κράτους σταματάει στο ποτάμι, δεν περνάει τον Κηφισό. Την ορμή μου και τον θυμό μου τα κάνω έλλογη δύναμη. Η εγκληματικότητα είναι ταξική δεν χτυπάει στην Εκάλη. Έχουμε περάσει πολλές ώρες μαζί με τον Σαμαρά συζητώντας και σοβαρά και χαλαρά πράγματα. Φοιτητής είχα μια έντονη δράση σε ότι είχε να κάνει με τον Τουρκικό αποχαιρετισμό. Το να χοροπηδάς και να σου βαράνε παλαμάκια αυτοί που κατέχουν την Κύπρο και παραβιάζουν το Αιγαίο, δεν είναι και ότι καλύτερο. Η θεωρία  που λέει ότι έχουμε και οι δύο ευθύνες, είναι έωλη ιστορικά. Η Τουρκία είναι ασύμβατη με την Ευρώπη, ως αξίες, ως πολιτισμός, ως συμπεριφορές. Θα ψήφιζα μια πολιτική που δεν ήταν υφεσιακή, που θα ωφελούσε την πατρίδα μου. Θα εφαρμόσουμε ισοδύναμα μέτρα ώστε να αποφύγουμε οριζόντιες περικοπές. Να δώσουν δυνατή ηγεσία στην πατρίδα. Να δώσει ο κόσμος στον Αντώνη Σαμαρά αξιωματικούς και στρατιώτες γιατί η μεγάλη μάχη δεν είναι στις 6 Μαΐου, αλλά στις 7.
                                 
 
image003.png
 
 
press
press@focuswebtv.gr
 
 
Εμφάνιση λεπτομερειών