Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Μάκης Βορίδης «Πρέπει να δώσουμε ισχυρή εντολή στον Αντώνη Σαμαρά»

Η Ειρήνη Νικολοπούλου ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ συναντά στο στούντιο της FOCUS WEB TV τον Μάκη Βορίδη, Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και Υποψήφιο Βουλευτή Περιφέρειας Αττικής  Ν.Δ, σε μια μοναδική  συνέντευξη  αποκαλύπτει: «Το παραδοσιακό πολιτικό σύστημα εισπράττει τα επιτήδεια μια αδυναμίας του και μιας έμπρακτης άρνησης του να διαχειριστεί το μεταναστευτικό για δεκαετίες». Μιλάει ακόμη: για την ζωή του, τους γονείς του, για τα πρώτα βήματα του στην πολιτική, το μεταναστευτικό, την περιφέρεια Αττικής, αλλά και για το πρόγραμμα της Ν.Δ από την επόμενη μέρα των εκλογών.Μάκης Βορίδης: «Μεγάλωσα στους Αμπελοκήπους. Ήμουν πρωταθλητής στον στίβο στους δρόμους αντοχής. Διάβαζα πολύ στο Κολλέγιο Αθηνών. Ο πατέρας μου ήταν ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας και η μητέρα μου οικιακά. Ήταν θυσία για την οικογένεια να πληρώσει το συγκεκριμένο σχολείο. Μπήκα στην Νομική με πανελλαδικές όπως όλος ο κόσμος. Πήγα στο στρατό, όπου υπηρέτησα κανονικά και μετά ξεκίνησα να δικηγορώ. Άνοιξα δικό μου γραφείο με δανεικά από το ταμείο νομικών. Η πρώτη μου πολιτική ένταξη είναι στην «ΜΑΚΙ» της Ν.Δ. Το παραδοσιακό πολιτικό σύστημα εισπράττει τα επιτήδεια μια αδυναμίας του και μιας έμπρακτης άρνησης του να διαχειριστεί το μεταναστευτικό για δεκαετίες. Όταν εγώ εδώ και 15 χρόνια μίλαγα για το μεταναστευτικό ήμουν εντελώς μόνος μου, περιθωριοποιημένος, ρατσιστής. Τώρα κάνουν λάθος. Τώρα υπάρχει ένας αυριανός πρωθυπουργός, που δεσμεύεται ότι θα καταργήσει τον Νόμο Ραγκούση, θα απελάσει του παράνομους μετανάστες, ότι θα δημιουργήσει κέντρα κρατήσεις, θα ενισχύσει τις διμερείς και πολυμερείς συμφωνίες. Πρέπει να δώσουμε ισχυρή εντολή στον Αντώνη Σαμαρά. Εγώ θα ψήφισα Ν.Δ μόνο και μόνο για να δω τον Νόμο Ραγκούση να καταργείτε. Δεν μπορούμε να κάνουμε προεκλογική χωροθέτηση. Ο Γιώργος  Καρατζαφέρης μου έδωσε ευκαιρίες αλλά και εγώ συνεισέφερα στο ΛΑ.Ο.Σ. Υπάρχει ένα οικονομικό πρόγραμμα που αν εφαρμοστεί, δεν θα υπάρχει ανάγκη για πρόσθετα μέτρα. Δεν μπορεί να φτιάχνεις δημοσιονομικά ελλείμματα. Θα πρέπει να γίνει ένας περιορισμός αριθμού των απασχολουμένων στο δημόσιο. Η περιφέρεια της Αττικής έχει διακυμάνσεις σε όλα τα επίπεδα. Έχει την Βούλα που είναι από τα πιο ακριβά προάστια και περιοχές όπως τα νεόκτιστα στον Ασπρόπυργο που είναι δύσκολη η κατάσταση. Κανένας δεν με έχει ρωτήσει γιατί έφυγα από το ΛΑ.Ο.Σ».