Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Καταπέλτης Κοτζιάς κατά Τσίπρα: Έφυγα εξαιτίας του, έκαναν τις επιλογές τους και εγώ τις δικές μου»

https://www.newsit.gr/wp-content/uploads/2018/10/kotzias-0810-768x512.jpg
Με ένα ιδιαίτερα σκληρό tweet, που δείχνει με κάθε του λέξη πόσο ενοχλημένος είναι από τη στάση που κράτησε ο Αλέξης Τσίπρας στην κόντρα του με τον Πάνο Καμμένο, ήρθε η πρώτη «δήλωση» του Νίκου Κοτζιά , μετά την παραίτησή του από το υπουργείο Εξωτερικών. 
 «Έρχεται η στιγμή, λέει ο ποιητής, να αποφασίσεις με ποιούς θα πας και ποιούς θα αφήσεις. Ο πρωθυπουργός και σειρά υπουργών έκαναν στο χθεσινό υπουργικό συμβούλιο τις επιλογές τους και εγώ κατοπιν τις δικές μου. Είναι καλό να θυμούνται, όμως, τον στίχο: βαθιά να με θάψουν θέλησαν, ξέχασαν οτι είμαι σπόρος» καταλήγει γεμάτο νόημα  ο κ. Κοτζιάς.