Κυριακή 30 Απριλίου 2017

10 μυστικά που δεν σας λέει το σκυλί σας - και πρέπει να ξέρετε!


Αναρωτιέστε πολλές φορές για τη συμπεριφορά του αγαπημένου σας σκύλου; έχουμε αποκωδικοποιήσει τα πιο σημαντικά μυστικά του, ώστε να έρθετε ακόμη πιο κοντά!
1 Δεν είναι ότι χρονοτριβώ…
Υπάρχει λόγος για τον οποίο τα σκυλιά γυρίζουν γύρω γύρω πριν κάνουν την ανάγκη τους και δεν είναι ότι προσπαθούν να σας καθυστερήσουν και να πάτε αργά στη δουλειά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Frontiers in Zoology διαπίστωσε ότι τα σκυλιά κάνουν την ανάγκη τους σε ευθυγράμμιση με
το μαγνητικό πεδίο της Γης. Μετά την παρατήρηση σε 70 σκυλιά-από 37 φυλές, για πάνω από δύο χρόνια, οι επιστήμονες τεκμηρίωσαν μια σαφή προτίμηση στην ευθυγράμμιση με τον άξονα Βορρά-Νότου, με την Ανατολή-Δύση να αποφεύγεται. Είναι ακόμα ασαφής ο λόγος για τον οποίο προτιμούν αυτή την τοποθέτηση και ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται το μαγνητικό πεδίο, αλλά τουλάχιστον ξέρουμε ότι όλοι αυτοί οι κύκλοι γύρω γύρω δεν είναι τυχαίοι. Έτσι, κάντε υπομονή, σας παρακαλώ. Μια ιδιοφυία εργάζεται!
2 Δε θέλουμε όλοι το ίδιο κρεβάτι
Όταν επιλέγετε ένα κρεβάτι, δώστε προσοχή στο πώς κοιμάται ο σκύλος σας. Αν του αρέσει να κουρνιάζει, θα ήθελε ίσως αγαπήσει ένα κρεβάτι με παχύ μαξιλάρι και ψηλό τοίχωμα γύρω - γύρω. Αν συνήθως κοιμάται με τα πόδια του στην ευθεία. θα προτιμά επίπεδο κρεβάτι χωρίς πλευρές ή μαξιλάρια. Επίσης, πολλά σκυλιά θέλουν να έχουν μια κουβέρτα για να καλύπτονται. Λέμε τώρα…  
3 Το ότι κουνάω την ουρά μου ...
... Δεν σημαίνει ότι είμαι φιλικός ή σε καλή διάθεση. Πολλές φορές ένας σκύλος κουνάει την ουρά του όταν είναι ταραγμένος, ενοχλημένος ή θυμωμένος. Δώστε προσοχή στην κίνηση της ουράς του. Μια χαλαρή πλάγια ταλάντευση στο ύψος των μηρών συνήθως σημαίνει ότι χαίρεται που σας βλέπει, ενώ μια ουρά που κινείται ψηλά και άκαμπτα σημαίνει ότι είναι σε μια κατάσταση ενθουσιασμού ή διέγερσης. Επίσης, καλό είναι να εξετάζουμε συνολικά τον μυικό τόνο, ιδιαίτερα στο πρόσωπο. Οι διεσταλμένες κόρες και τα τεντωμένα αυτιά δείχνουν ότι ο σκύλος είναι ταραγμένος.
4 Μου αρέσει να με προκαλούν
Είμαστε έξυπνα και μας αρέσουν τα παιχνίδια που μας κάνουν να σκεφτούμε. Εκτιμούν να κρύβετε λιχουδιές γύρω από το σπίτι τους για να τις βρουν, να τους δίνετε έξυπνα παιχνίδια με διάφορους ήχους και δυνατότητες, να  τους πηγαίνετε σε νέα μέρη για να εξερευνήσουν.
5 παρακαλώ, μην με παραταΐζετε
Η παχυσαρκία στους σκύλους οδηγεί σε αυξημένο κίνδυνο αρθρίτιδας, καρδιακές παθήσεις, καρκίνο και, άλλες παθήσεις. Μην ταίζετε ελεύθερα τους σκύλους σας. Είναι ασυγκράτητοι. Όταν επιλέγετε τροφές για σκύλους, προτιμάτε στα συστατικά να έχουν αρνί, μοσχάρι, γαλοπούλα, και κοτόπουλο. Τα τρόφιμα που χρησιμοποιούν βιταμίνη Ε και βιταμίνη C ως συντηρητικά είναι πολύ προτιμότερα από εκείνα με χημικά συντηρητικά. Και τα σκυλιά σίγουρα δεν χρειάζονται τεχνητά χρώματα ή αρώματα!
6 μπορεί να είμαι γέρος, αλλά εξακολουθώ να χρειάζομαι συντροφικότητα και κατάλληλη άσκηση για την ηλικία μου
Ναι, κοιμούνται περισσότερο (παρακαλώ μετακινήστε το κρεβάτι μου κάπου που θα έχω τον χώρο μου, αλλά θα είμαι ακόμα μέρος των πραγμάτων), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να ξυπνήσει για μια βόλτα μετά το δείπνο. Μπορούν επίσης να μάθουν νέα κόλπα, καθώς η σχετική παροιμία είναι απόλυτα αναληθής. Με την πρώτη ευκαιρία, καταπιαστείτε λοιπόν να του μάθετε μια νέα εντολή. Θα του κάνει καλό.
7 Η πρόσβαση σε αυλή δεν αντικαθιστά τη βόλτα
Τα σκυλιά είναι ζώα συντροφιάς και τους αρέσει να είναι με τους ανθρώπους τους. Εάν το αφήσετε έξω, το πιο πιθανό είναι απλά να κάθεται και να περιμένει να επιστρέψετε και να το βάλετε μέσα μαζί σας, όπου μπορεί να είναι μέρος της δράσης.
8 Δεν είμαι απλά άτακτος ...
Βαριέμαι! Μελέτες έχουν δείξει ότι τα σκυλιά, κατά μέσο όρο, κατέχουν τη διάνοια ανθρώπου δύο ετών, και όλοι μπορούμε να φανταστούμε τι θα έκανε ένα μικρό παιδί αν το αφήναμε στην τύχη του όλη την ημέρα (διάβαζε: καταστροφή). Έτσι, αν γαβγίζω, πηδώ ή καταστρέφω πράγματα, οι πιθανότητες είναι ότι χρειάζομαι πολύ περισσότερη σωματική άσκηση και προσοχή.  
9 Αν είστε ένας ξένος ...
Επιτρέψτε μου να σας πλησιάσωι. Εάν έχετε σκύψει κάτω σε μικρή απόσταση από μένα και κοιτάτε στο πλάι, ο σκύλος θα είναι πολύ πιο ευτυχισμένος και πιο χαλαρός από ό, τι αν απλώσετε το χέρι σας στο πρόσωπό του, μια ενέργεια που μπορεί να τον κάνει νευρικό ή να νιώσει απειλή.
10 Είμαι ένα πλάσμα της συνήθειας και μου αρέσει η συνέπεια...
... Ιδίως όταν αφορά την εκπαίδευση. Αν με αφήσεις πάνω στον καναπέ μερικές φορές, εγώ δεν θα καταλάβω ότι δεν μπορώ να είμαι εκεί όλη την ώρα. Αν ξαφνικά αλλάξω δραστικά συνήθειες, παρακαλώ να με πας στον κτηνίατρο. Μια ξαφνική αλλαγή στη συμπεριφορά μου είναι συχνά ένδειξη κατάστασης που χρήζει ιατρικής βοήθειας.
stogiatro.gr