Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Ναύπλιο: Μεσίστιες οι σημαίες για τον υποπλοίαρχο Κωνσταντίνο Πανανά - Συγκίνηση σε ολόκληρη την πόλη (Βίντεο)!

Ναύπλιο: Μεσίστιες οι σημαίες για τον υποπλοίαρχο Κωνσταντίνο Πανανά - Συγκίνηση σε ολόκληρη την πόλη (Βίντεο)! 

Μεσίστιες κυματίζουν οι Ελληνικές σημαίες στο Ναύπλιο μετά από εντολή του δημάρχου της πόλης, Δημήτρη Κωστούρου. Ως ελάχιστο φόρο τιμής στο Ναυπλιώτη υποπλοίαρχο του Πολεμικού Ναυτικού Κωνσταντίνου Πανανά που έχασε την ζωή του εν ώρα καθήκοντος στην νήσο Κίναρο, το Ναύπλιο αποφάσισε να του αποδώσει τιμές ήρωα. Μεσίστιες κυματίζουν οι Ελληνικές σημαίες στην πλατεία Καποδίστρια και τα ηρώα Τριών Ναυάρχων και Φιλλελήνων, αλλά και στο ιστορικό κτίριο του όπου στεγάζεται το Πολεμικό Μουσείο της πόλης. Η κηδεία του Υποπλοιάρχου Κωνσταντίνου Πανανά θα τελεστεί αύριο, Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016, στη 13:00 στον Ιερό ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Άρια Ναυπλίου...

 
"Ο γιος μου έπεσε υπέρ πατρίδος. Ήταν μάχιμος αξιωματικός. Αποφοίτησε δεύτερος από την σχολή ναυτικών δοκίμων. Δεν ήταν ούτε ένστολος, ούτε υπάλληλος", δηλώνει ο Παναγιώτης Πανανάς, πατέρας του συγκυβερνήτη του ελικοπτέρου που συνετρίβη στη νήσο Κίναρο. Ο κ.Πανανάς, μίλησε στην πρωινή εκπομπή του Mega και τα λόγια του συγκλονίζουν:
''Του αξίζει τιμή, διότι στη ζωή του αποφάσισε να φυλάξει Θερμοπύλες. Από προχθές το αγόρι μου είναι αδελφός και γιος όλων των Ελλήνων. Από προχθές το αγόρι μου πέρασε επαξίως στο πάνθεον των ηρώων αυτού του περήφανου Έθνους, αγωνιζόμενος κατά των προαιωνίων εχθρών της πατρίδος μας. Είμαι υπερήφανος που υπήρξε γιος μου. Μπορεί του γιου μου να έσβησε της ζωής του το καντήλι, όμως είμαι βέβαιος ότι η Παναγιά τον κρατά στοργικά στην αγκαλιά της όπως τον μονάκριβο γιο της", είπε καταλήγοντας για τον ήρωα συγκυβερνήτη...
Πηγή: argolikeseidhseis.gr, Τηλεόραση Mega