Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα είμαι υποψήφιος για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας

 "Παρών στην κούρσα της διαδοχής" στην προεδρία της Νέας Δημοκρατίας δήλωσε ότι θα είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σε δηλώσεις του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.
«Ναι θα είμαι υποψήφιος. Έχω το σχέδιο και το όραμα να οδηγήσω τη Νέα Δημοκρατία στη νέα εποχή", ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης, τονίζοντας παράλληλα ότι "η Nέα Δημοκρατία χρειάζεται μια ριζική ανανέωση. Είναι ένα κόμμα το οποίο έχει υπηρετήσει αυτόν τον τόπο με πολύ μεγάλη συνέπεια και εγώ υπηρετώ αυτήν την παράταξη από 15 ετών κάτι που μου επέτρεψε να τη ζήσω και στα πάνω της και στα κάτω της".

Και πρόσθεσε: "Η Νέα Δημοκρατία χρειάζεται ανανέωση και ως προς τις αξίες και ως προς την εφαρμοσμένη πολιτική της αλλά και ως προς τα πρόσωπα. Θέλω να είμαι ειλικρινής, το πρόβλημα της Νέας Δημοκρατίας είναι πιο βαθύ από το πρόσωπο του αρχηγού.

Ο κ. Μεϊμαράκης έκανε μια εξαιρετική προσπάθεια να συγκρατήσει τις δυνάμεις της Νέας Δημοκρατίας. Του είμαστε υπόχρεοι και τον ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον αγώνα τον οποίον έδωσε.

Το πρόβλημα της Νέας Δημοκρατίας είναι ότι εδώ και πολύ καιρό έχει πάρει διαζύγιο από τις παραγωγικές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας και τους νέους και από εκείνες τις δυνάμεις που μπορούν να τραβήξουν την Ελλάδα μπροστά. Για να μπορέσει να έρθει πάλι σε επαφή με αυτές τις δυνάμεις πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα. Πιστεύω ότι έχω τη δυνατότητα και τη θέληση να το κάνω".

Χρησιμοποιώντας έναν όρο της τεχνολογίας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι "πρέπει να κάνουμε reboot στη ΝΔ" και συνέχισε λέγοντας ότι "πρέπει να λειτουργήσουμε με αυξημένες προϋποθέσεις διαφάνειας. Η ΝΔ θα πρέπει να λειτουργεί με χαμηλότερο λειτουργικό κόστος... Η ΝΔ θα πρέπει να ξαναγίνει πιο ελκυστική απ' ό,τι είναι σήμερα".

"Αν είμαι ο επόμενος αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας θα υπάρχει μια σημαντική ανανέωση στο στελεχιακό δυναμικό, θα ψάξω τρόπο να προσελκύσω νέα στελέχη που αντιμετωπίζουν το πολιτικό σύστημα με καχυποψία.
Το όνομά μου είναι κάτι το οποίο με έχει προβληματίσει πολύ. Ξέρω ότι έχω ένα βαρύ πολιτικό όνομα. Ήταν ένα μεγάλο πλεονέκτημα στην αρχή της πολιτικής μου σταδιοδρομίας και στη συνέχεια έγινε και μειονέκτημα.

Μετά από 11 χρόνια, πιστεύω ότι έχω αποδείξει, ότι έχω εκείνα τα χαρακτηριστικά τα οποία επιτρέπουν στον κόσμο να δει τον Κυριάκο πίσω από το όνομα Μητσοτάκης.

Ξέρω ότι θα υπάρξουν πολίτες που δεν θα με επιλέξουν επειδή προέρχομαι από ένα πολιτικό τζάκι.

Όταν μπήκα στην πολιτική είπα ότι θέλω να αγωνίζομαι να δίνω ίσες ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά και οι οποίοι δεν είχαν την ευκαιρία την οποία είχα εγώ να μπω στην πολιτική με ένα αναγνωρίσιμο όνομα.

Καταλαβαίνω ότι σήμερα είναι ένα εμπόδιο. Ζητώ από τους πολίτες να με αξιολογήσουν για το έργο μου, για τις θέσεις μου, για το βιογραφικό μου, για την ειλικρίνειά μου, για τη συνέπειά μου,  για την όποια αποτελεσματικότητα έχω δείξει από όπου έχω περάσει. Είμαι υπερήφανος για το όνομά μου και τον πατέρα μου. Δεν έκρυψα αυτό το οποίο είμαι. Δεν συμφωνώ σε όλα με τα μέλη της πολιτικής μου οικογένειας", ανέφερε.

Ολοκληρώνοντας, αναφέρθηκε στη διαδικασία εκλογής του νέου αχηγού του κόμματος, επισημαίνοντας ότι "το καλύτερο που θα μπορούμε να επίζουμε είναι ότι όλα τα στελέχη που θα μπουν στη μάχη (σ.σ. της προεδρίας), την επόμενη μέρα θα υπηρετήσουμε τον αρχηγό που θα εκλεγεί από την κοινωνία".


Την υποψηφιότητά του ανήγγειλε και μέσω του facebook


Kyriakos Mitsotakis
Politician · 34,630 Likes
· 3 hrs ·
Νέα Δημοκρατία Από την Αρχή.