Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Γεώργιος Αρ. Μπουλούκος: H Ελλάδα πρέπει να μας ενώνει, γιατί μόνο ενωμένοι θα τα καταφέρουμε



ΔΗΛΩΣΗ
Γεωργίου Αρ. Μπουλούκου, Δικηγόρου – Αντιπροέδρου Δ.Σ.Α.
Με αφορμή τα όσα φημολογούνται και αφορούν στην συμμετοχή μου στις ερχόμενες εκλογές, θέλω να δηλώσω τα εξής:
Τις τελευταίες μέρες ενόψει των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου δέχθηκα προτάσεις – προσκλήσεις για συμπόρευση από διάφορους κομματικούς φορείς. Αυτό το γεγονός με τιμά ιδιαίτερα και αποδεικνύει την ευρύτερη αποδοχή του προσώπου μου και της πολιτικής πορείας μου, η οποία χαρακτηρίζεται από συνέπεια σε αξίες και αρχές που υπηρέτησα κατά την θητεία μου ως Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, αξίες και αρχές που και σήμερα υπηρετώ ως αντιπρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Οι αξίες αυτές ξεπερνούν τα κόμματα και τις διαχωριστικές μεταξύ τους γραμμές. Είναι βαθιά πίστη μου ότι η Ελλάδα πρέπει να μας ενώνει, γιατί μόνο ενωμένοι θα τα καταφέρουμε