Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Βουλγαράκης: Έχω πολλά να πω

Giorgos-Voulgarakis

Ο Γιώργος Βουλγαράκης έκανε το… τόλμημα να μετατρέψει σε σελίδα την παρουσία του στο Facebook, και με ένα μακροσκελές κείμενο εξηγεί τους λόγους, αφήνοντας παράλληλα τα σενάρια να… τρέχουν, για το πολιτικό μέλλον του.
“Θα μου πείτε τώρα… και λογικά βέβαια, τι τη θέλεις τη σελίδα Γιώργο; Ετοιμάζεσαι για κάτι; Έχεις κάτι κατά νου και δεν το λες;
Η αλήθεια είναι πως όχι…
Τότε γιατί;
Πολύ απλά διότι το προφίλ μου ( George Voulgarakis) έχει σχεδόν γεμίσει και βαριέμαι να φτιάξω κι άλλο – που θα γεμίσει κι αυτό σε λίγο, καθ ότι υπάρχει όριο στους φίλους.
Θα μου πείτε βέβαια, και αυτό το “πολιτικός” στο εξώφυλλο ;
Ε… αυτό είναι από αυτό που λέμε, άπαξ πολιτικός ,πάντα πολιτικός !
Τώρα βέβαια δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό η κακό, μια και η πολιτική δεν ειναι και πολύ της μόδας τα τελευταία χρόνια… και μεταξύ μας όχι και άδικα.
Παρ όλα αυτά, όταν κάποιος εχει ασχοληθεί πάνω απ τη μισή του ζωή με τη πολιτική, θέλει δε θέλει πολιτικά σκέφτεται…
Θα τα λέμε,λοιπόν, και από δω.
Εδώ θα γράφω πιο αναλυτικά αυτά που σκέπτομαι. Και όπως έχετε καταλάβει -όσοι δηλαδή με παρακολουθείτε από το προφίλ μου, γράφω ότι ακριβώς πιστεύω ,χωρίς να με δεσμεύει τίποτα και κανένας.
Αυτό το “τίποτα και κανένας” ,θα το αναλύσουμε άλλη φορά, με άνεση…
Λοιπόν… εδώ είμαι, όσοι θέλετε καλοδεχούμενοι και φυσικά όσοι θέλουν μπορούν να κοινοποιήσουν τη σελίδα αυτή στους φίλους τους.
Θα τα λέμε λοιπόν και η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι πως έχω πολλά να πω…”, έγραψε ο Γιώργος Βουλγαράκης στο Facebook.

ysterografa.gr