Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Παναγιωτόπουλος: Ας με έπαιρνε η Ντόρα να μου πει ότι φεύγω

Panos-Panagiotopoulos
Ο Πάνος Παναγιωτόπουλος ήταν εκ των πρώτων στελεχών της Νέας Δημοκρατίας που στήριξαν ανοιχτά, και με θέρμη, τον Αντώνη Σαμαρά στη μάχη για τη διαδοχή του Κώστα Καραμανλή στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας το 2009.
Ο ίδιος, διετέλεσε εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, και στη συνέχεια Υπουργός Εθνικής Άμυνας και Πολιτισμού, στον πρόσφατο ανασχηματισμό ωστόσο ο Πρωθυπουργός αποφάσισε να τον αφήσει εκτός κυβερνητικού σχήματος.
Μιλώντας στη “Real News”, ο Πάνος Παναγιωτόπουλος τονίζει ότι θα στηρίζει κριτικά την κυβέρνηση, και αποκαλύπτει ότι επικοινώνησε ο ίδιος τηλεφωνικά με τον Αντώνη Σαμαρά την ημέρα του ανασχηματισμού.
“Πρόεδρε, μαθαίνω ότι είμαι εκτός. Αν είναι έτσι, σε παρακαλώ να μην με πάρεις εσύ. Δεν θέλω να ακούσω από το στόμα σου, του αδελφού μου και του αρχηγού μου, ότι φεύγω από την κυβέρνηση. Προτιμώ να με πάρει η Ντόρα να μου το πει. Στο κάτω-κάτω εκείνη το δικαιούται να με βγάλει από την κυβέρνηση”, είπε ο Πάνος Παναγιωτόπουλος στον Αντώνη Σαμαρά.

ysterogreafa.gr