Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Βλάσης Τσιώτος: Ένα συναρπαστικό ταξίδι... έφτασε στο τέλος του.

Ο Επικεφλής της "Ανανεωτικής Συνεργασίας " κ. Βλάσης Τσιώτος μετά την ανακοίνωση του χθεσινού αποτελέσματος στο Δήμο Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης , δήλωσε τα εξής:

Ανανεωτική Συνεργασία Τσιώτος Βλάσης"Φίλοι και φίλες,
ένα συναρπαστικό ταξίδι που δεν είχα ποτέ φανταστεί έφτασε στο τέλος του.
Τώρα αρχίζει ένα άλλο μεγαλύτερο και δυσκολότερο ταξίδι για όλους μας. Σήμερα κάποιοι κέρδισαν και χαμογελούν, κάποιοι έχασαν και είναι στεναχωρημένοι. Από αύριο όμως όλοι έχουμε έναν κοινό στόχο.
Να οδηγήσουμε τον Δήμο μας σε ένα απάνεμο λιμάνι.
Είμαι περήφανος γιατί εμείς παλέψαμε τίμια και καθαρά για μια
πραγματικά αυτοδιοικητική λύση. Δεν καταφέραμε να πείσουμε.
Η απειλή ενός δημάρχου 43 ετών τρόμαξε και ένωσε χώρους και πρόσωπα που δεν έχουν τίποτα κοινό μεταξύ τους. Στη ζωή όλοι αναλαμβάνουν τις ευθύνες των αποφάσεων τους. Δεν καταφέραμε να κρατήσουμε τα κόμματα έξω από τη ζωή του Δήμου μας. Εύχομαι και ελπίζω να μην το μετανιώσουμε.
Όλοι εμείς στην Ανανεωτική Συνεργασία θα είμαστε από αύριο αρωγοί σε κάθε προσπάθεια προς την σωστή κατεύθυνση της Νέας Δημοτικής Αρχής και με την καλόπιστη κριτική μας θα συμβάλουμε να διορθώνονται τυχόν λάθη και αβλεψίες. Εμάς δεν μας ενδιαφέρει η τελική νίκη 5 χρόνια μετά αλλά η ανάπτυξη και η ευημερία του τόπου μας.
Προσωπικά θέλω να δώσω μια υπόσχεση σε όλους όσους με εμπιστεύτηκαν. Θα είμαι στη θεσμική μου θέση παλεύοντας για το καλύτερο αποτέλεσμα. Μπορεί να στεναχωρήσω κάποιους αλλά ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ. Εδώ είναι ο τόπος μου, εδώ ζω και εργάζομαι για αυτόν τον Δήμο θα συνεχίσω και θα μοχθώ.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που μου δώσατε απλόχερα την αγάπη σας και με κρατήσατε όρθιο στις δύσκολες στιγμές.
θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά της Ανανεωτικής Συνεργασίας που μου έκαναν την τιμή να με επιλέξουν ως πρώτο μεταξύ ίσων. Είναι τιμή μου που είμαι και θα είμαι μαζί σας. Η ομάδα μας θα παραμείνει ενωμένη. ΗΡΘΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ.

Βλάσης Τσιώτος"