Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Ο Σπύρος Ζαφειρόπουλος υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ.

 
"Η βαθιά μου εσωτερική ανάγκη να είμαι και να παραμείνω ενεργό μέλος της κοινωνίας που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε με οδήγησε στην απόφασή μου να κατέλθω υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ.
Επιθυμία μου είναι να βάλω από την πλευρά μου και το δικό μου λιθαράκι στην προσπάθεια να δημιουργήσουμε έναν δήμο πιο ανθρώπινο, συλλογικό, παραγωγικό και ο οποίος θα λειτουργεί με γνώμονα το κοινό καλό όλων μας και με ισόρροπη ανάπτυξη τόσο στο κέντρο όσο και στα Τοπικά Διαμερίσματα. Έχουμε πρόγραμμα, απόλυτα τεκμηριωμένο και με φρέσκες ιδέες από νέους ανθρώπους στοχεύουμε στη δημιουργία ενός δήμου να ανακτήσει το χαμένο έδαφος."

ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ