Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

«Έσπαγαν χέρια και πόδια για 300 ευρώ, έστελναν άνθρωπο στο νοσοκομείο με 1.500»

Διαβάστε τις λεπτομέρειες ρεπορτάζ του BBC

 «Έσπαγαν χέρια και πόδια για 300 ευρώ, έστελναν άνθρωπο στο νοσοκομείο με 1.500»

Την μαρτυρία μιας γυναίκας η οποία καταγγέλλει ότι μέλη της Χρυσής Αυγής απείλησαν ότι «θα την κάψουν ζωντανή», αφού αρνήθηκε την πρότασή τους να χτυπήσουν κάποιον που την παρενοχλούσε έναντι αμοιβής, παρουσιάζει το BBC.

Σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του βρετανικού δικτύου, η γυναίκα παραβρέθηκε στα γραφεία της Χρυσής Αυγής μετά το περιστατικό με τον άνδρα που την παρενόχλησε.

«Όλοι στέκονταν προσοχή όταν ο αρχηγός έμπαινε στην αίθουσα. Έλεγαν ότι θα δείρουν ομοφυλόφιλους και έγχρωμους», αποκαλύπτει στην κάμερα του BBC.

Και συνεχίζει: «Ένα μέλος του κόμματος ήρθε να με επισκεφθεί. Μου έκανε μία προσφορά: Μπορούσε να σπάσει το χέρι και το πόδι κάποιου για 300 ευρώ. Επίσης, να κάψει το αυτοκίνητό του για 1.000 ευρώ και να στείλει κάποιον στο νοσοκομείο για έναν μήνα, με 1.500 ευρώ».

«Εγώ δεν ήθελα τίποτα από όλα αυτά και σταμάτησα να επικοινωνώ μαζί τους. Αργότερα ο ίδιος άνδρας ήρθε σπίτι μου και μου είπε να μην πω λέξη για όλα αυτά, γιατί θα με έκαιγε ζωντανή», λέει.

Το βρετανικό δίκτυο δημοσιεύει και τη μαρτυρία ενός Πακιστανού ο οποίος υποστηρίζει ότι μαχαιρώθηκε τρεις φορές από μέλη της Χρυσής Αυγής, ο οποίος καταγγέλλει ότι η αστυνομία δεν έκανε τίποτα.

Υποστηρίζει δε, ότι παρά τις καταγγελίες του δεν έχει γίνει έρευνα γιατί, όπως λέει, είναι αλλοδαπός.

«Αν είχαν μαχαιρώσει Έλληνα θα κυνηγούσαν τον δράστη. Εγώ φοβάμαι να βγω έξω. Θέλω να φύγω από την Ελλάδα», αναφέρει. 
 
 newsbeast.gr