Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

"Ήταν κάποτε μια ομάδα με ιστορία που την έλεγαν Κόρινθο.,,"

Του Κυριάκου Καρασταμάτη

"Ήταν κάποτε μια ομάδα με ιστορία που την έλεγαν Κόρινθο. Πρωταγωνίστησε, έβγαλε καλούς ποδοσφαιριστές που μάτωσαν για τη φανέλα της, πληγώθηκε, απογοητεύτηκε, (ποτέ όμως όπως φέτος), αλλά στο τέλος τα κατάφερνε. Στις τάξεις της, βρέθηκαν άνθρωποι ικανοί αλλά και ανίκανοι, με ύποπτες συμπεριφορές, οι οποίοι συντέλεσαν στο να παραμένει η ομάδα χρόνια στην αφάνεια. Εδώ λοιπόν ήρθες εσύ, η ομάδα ανέβηκε κατηγορία και μοίρασες όνειρα και ελπίδες στον διψασμένο φίλαθλο κόσμο της ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ. Κληθήκαμε λοιπόν από σένα κάποιοι ρομαντικοί και διψασμένοι να βοηθήσουμε στο νέο ξεκίνημα της ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ. Εγώ λοιπόν, σαν ένας από αυτούς, έτρεξα να βοηθήσω. Αυτό που ήθελα για την ομάδα μου, ήταν να προχωρήσει με σωστό προγραμματισμό, σοβαρότητα και αξιοπρέπεια ( που πήγαν όλα αυτά άραγε;).

Δεν είχα βλέψεις ούτε να γίνω προπονητής ούτε μάνατζερ. Αντίθετα μου στοίχισε χρόνο και χρήμα. Από την αρχή έβλεπα στις τάξεις της ομάδας κακό προγραμματισμό, πισώπλατα μαχαιρώματα και οικονομικές σπατάλες. Άκουγα τις μεγαλοστομίες και έλεγα ας περιμένω λίγο, για να μη χαλάσω το κλίμα της ομάδας. Έτσι περνούσε ο καιρός κι εγώ μάθαινα, άκουγα, έβλεπα (γιατί όπως είναι γνωστό, καλώς ή κακώς, σ’ αυτόν τον κύκλο, όλα μαθαίνονται), και έκανα υπομονή. Μόνο γι’ αυτό κατηγορώ τον εαυτό μου. Κάποιοι όμως το καλό κλίμα της ομάδας δεν το σκέφτηκαν, γιατί δούλευαν για τα δικά τους συμφέροντα. (διακοπές, αθλητικός εξοπλισμός και πολλά άλλα). Δέχτηκα απαξίωση και τσακώθηκα με φίλους. Σ’ έπαιρνα τηλέφωνο και σου έλεγα για όλα αυτά που γίνονταν, αλλά εσύ δυστυχώς πίστευες μόνο δύο άτομα, όμως στην ουσία ΈΝΑΝ.
Εγώ προσωπικά απέναντι σ’ αυτά τα άτομα ήμουν πάντα καχύποπτος, γι’ αυτό και άλλωστε δεν είχα μαζί τους και τις καλύτερες σχέσεις. Αυτό είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει. Η γνώμη μου γι’ αυτούς δεν άλλαξε ποτέ. Άλλωστε δεν την έκρυψα και ποτέ. Εμένα μ’ ενδιέφερε μόνο η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ. Παραιτήθηκα τη στιγμή που ίσως δεν έπρεπε. Ίσως να παρασύρθηκα από πρόσωπα κι από γεγονότα που έγιναν την παρούσα περίοδο. Σκέφτηκα ότι ίσως σε ξυπνήσω. Μάταια… Η κατάσταση χειροτέρεψε. Όλα μπάχαλο. Φέρνεις τον ίδιο άνθρωπο για δεύτερη φορά, αποποιείσαι των ευθυνών σου και φορτώνεις την ομάδα και τα προβλήματά της σε κάποιους φιλάθλους. Αφού λοιπόν αυτοί οι φίλαθλοι ανέλαβαν να τρέξουν την ομάδα και να διώξουν το δίδυμο των «επιτυχιών», μου ζητήθηκε να γυρίσω να βοηθήσω. Το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη. Βοήθησα με όλες μου τις δυνάμεις να φτάσουμε την ομάδα με αξιοπρέπεια μέχρι το ΤΕΛΟΣ. Γνώρισα πολλά και καλά παιδιά, τα οποία τα ευχαριστώ για τις λίγες καλές στιγμές που χάρισαν στην ομάδα. Ζητώ συγγνώμη αν τους στεναχώρησα, στο βαθμό που μου αναλογεί. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα περισσότερο. Οι καλοί θα βρουν το δρόμο τους, όμως ας προσέξουν αυτούς που τους συμβουλεύουν. Πάρτε το σαν συμβουλή από κάποιον που ξέρει αυτό το χώρο.
Ευχαριστώ το ΓΙΑΝΝΗ το ΝΟΥΛΑ, το ΔΗΜΗΤΡΗ το ΘΕΟΧΑΡΗ (ήρωες), το ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ ( τον οποίο τώρα γνώρισα και έχω να πω τα καλύτερα γι’ αυτόν), τους φροντιστές, το ΓΙΑΝΝΗ τον ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ, που έμειναν μέχρι το τέλος απλήρωτοι. Επίσης τον ΠΕΤΡΟ το ΧΑΝΙΩΤΗ, ο οποίος προσπάθησε να βάλει τάξη στα οικονομικά αλλά δεν του το επέτρεψαν. Επίσης τους ΠΑΛΙΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ της ομάδας για την υπομονή τους και τους ΝΕΟΥΣ για την προσπάθεια που έκαναν. Τέλος να ευχαριστήσω το ΓΙΩΡΓΟ το ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗ που έτρεξε πολύ, και κάποιους αγνούς φιλάθλους και φίλους που βοήθησαν οικονομικά στα τελευταία παιχνίδια. Αυτοί οι φίλαθλοι είναι: Τ.ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΣ, Κ.ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΣ, Ν.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, Γ.ΚΩΣΤΗΡΗΣ, Ν.ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, Α.ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ, Γ.ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ, Π.ΣΠΑΡΤΙΝΟΣ, ΑΘ.ΓΚΙΛΑΣ, Γ.ΑΜΠΑΔΙΩΤΑΚΗΣ. ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. Σε σένα που με αποκάλεσες Κ.Κ. θέλω να σου πω ότι εγώ είμαι ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΡΑΣΤΑΜΑΤΗΣ, ενώ εσύ ο ΚΑΝΕΝΑΣ. Για σένα τον ΕΝΑΝ με τα μαύρα γυαλιά (πάντα με τα γυαλιά ήταν οι συζητήσεις μας, γιατί άραγε;), θέλω να σου πω μακριά από την ΚΟΡΙΝΘΟ, γιατί η ΚΟΡΙΝΘΟΣ είναι μία ομάδα με ιστορία και θα έχει το μέλλον που της αξίζει, χωρίς την «πολύτιμη» βοήθεια τη δική σου και του σιναφιού σου.
Προκάλεσες ολόκληρη πόλη με τη συμπεριφορά σου. ΑΠΕΤΥΧΕΣ. Για σένα θέλω να σου πω να διαλέγεις καλύτερα τους συνεργάτες σου κι αυτά που έταξες, αν δεν μπορούσες να μην τα έταζες. Ο κόσμος δίψαγε να πάρει χαρές από την ομάδα και απογοητεύτηκε. Λόγια… Λόγια…. Λόγια. Πράξεις; 

 Μια ζωή ΜΠΑΡΤΣΑ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΡΑΣΤΑΜΑΤΗΣ
(κάποιος που κάποτε προσέφερε λίγα σ’ αυτή την ομάδα).

Υ.Γ.
Μέσα απ’ τη δήλωση αυτή, θα ήθελα να καλέσω όλους αυτούς που πραγματικά αγαπάνε και μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα, να δώσουν το παρόν απ’ την επόμενη μέρα, ώστε η ομάδα μέσα από αυτή την κατρακύλα, να γίνει πάλι δυνατή".