Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΤΟΝ SENTRA 103,3 «Μαγκιά του Καρνέζη»

«Μαγκιά του Καρνέζη»

Ο παλαίμαχος τερματοφύλακας και νυν προπονητής τερματοφυλάκων της Κορίνθου Χρυσόστομος Μιχαηλίδης, παραχώρησε συνέντευξη στον Sentra 103,3 και αναφέρθηκε στην καριέρα του, κάνοντας αναδρομή στους σημαντικότερους «σταθμούς» της.
Επίσης ο 37χρονος «κίπερ» (σ.σ. τελευταία του ομάδα πέρσι ο Πανιώνιος) εκθείασε τον Ορέστη Καρνέζη, λέγοντας πως ενώ η καριέρα του τελευταίου άρχισε με αρκετές δυσκολίες, εν τέλει κατάφερε να τις ξεπεράσει και πλέον να καθιερωθεί ως ένα από τους κορυφαίους τερματοφύλακες της χώρας.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στον Sentra 103,3 ο Μιχαηλίδης

Για το πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να «σκοτώσει» τον παίκτη ξαφνικά: «Δεν είναι καθόλου εύκολη απόφαση να σταματήσεις. Είναι πολύ δύσκολο να ξεπεράσεις τον παίκτη μέσα σου. Αναγκάζεσαι βεβαίως. Είναι ένα «μίγα» από «πρέπει» που σε αναγκάζουν. Βεβαίως από την άλλη έχω πολύ περισσότερο χρόνο για να περάσω με την οικογένειά μου».

Για τη νέα του καριέρα: «Είμαι αυτή την στιγμή στην Κόρινθο και θα προσπαθήσω να υπηρετήσω από το νέο μου πόσο όσο καλύτερα μπορώ, όπως έκανα και ως ποδοσφαιριστής. Θέλω βεβαίως να παρακολουθήσω και κάποια σχετικά σεμινάρια για να επιμορφωθώ, καθώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει ανάλογη σχολή».

Για το αν ξεχωρίζει κάποιον προπονητή τερματοφυλάκων από αυτούς που είχε στην καριέρα του: «Είχα την τύχη να δουλέψω με πολύ σημαντικούς ανθρώπους. Και στην ΑΕΚ και στην υπόλοιπη πορεία μου όπως με τον Βασίλη Αλεξούδη στον Ατρόμητο τον οποίο θεωρώ ως τον κορυφαίο προπονητή τερματοφυλάκων στην Ελλάδα. Όπως ο Παναγιώτης Μαλιαρίτσης ο οποίος αυτή τη στιγμή είναι στον ΠΑΟΚ, όπως ο Γιάννης Πλαβούκος στον Πανιώνιο και ο Κώστας Γρηγοριάδης στη Νίκη Βόλου ο οποίος βαδίζει στα χνάρια αυτής της σχολής. Είμαι τυχερός και θέλω να λέω ότι κάθε ένας από αυτούς τους ανθρώπους έχει βάλει λιθαράκι στην καριέρα μου και θα βάλει και στη νέα που πάω να ξεκινήσω»

Για το ποιες στιγμές ξεχωρίζει από την καριέρα του: «Είναι πολλές μικρές και καλές. Σίγουρα η Εθνική, η συμμετοχή μου στο Τσαμπιονς Λιγκ με την ΑΕΚ, και το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ με τον Ατρόμητο, μια ομάδα μικρότερης δυναμικότητας».

Με ποιους τερματοφύλακες συνεργάστηκε καλύτερα και πήρε στοιχεία; «Πρώτα από όλα στην ΑΕΚ που έκανα τα πρώτα μου βήματα δίπλα στον Ηλία Ατματσίδη και ο οποίος ήταν ο μοναδικός που είχα μπροστά μου, γιατί μετά στον Ατρόμητο εγώ ήμουν ο μεγαλύτερος.. Από τον Ηλία πήρα πολλά. Εκείνη την εποχή πρωτοπορούσε παίζοντας μακριά από την εστία, καθώς είχε καταργηθεί το πιάσιμο της μπάλας στην επιστροφή και ο τερματοφύλακας έπρεπε να ξέρει και μπάλα».

Για τους νέους Ελληνες τερματοφύλακες και τον Ορέστη Καρνέζη: «Επ' ευκαιρίας και της κρίσης πρέπει να δοθεί βαρύτητα στα νέα παιδιά στα οποία πρέπει να δώσουμε ευκαιρίες και να τα βοηθήσουμε ώστε να δείξουν το ταλέντο τους. Για αυτό θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ορέστη Καρνέζη. Είναι μαγκιά του μετά από όλες αυτές τις δυσκολίες που πέρασε στην αρχή της καριέρας του και να μπορέσει μέσα σε δύο χρόνια να καθιερωθεί στον Παναθηναϊκό. Κερδίζοντας την αναγνώριση όλης της Ελλάδας και εξασφαλίζοντας θέση βασικού στην Εθνική.
Εκείνο το άτυχο γκολ που είχε δεχθεί με την ΑΕΚ θα μπορούσε να του είχε στοιχίσει την καριέρα του. Γιατί στην Ελλάδα τα μηδενίζουμε τα πάντα πολύ εύκολα ή αποθεώνουμε το ίδιο εύκολα. Γι' αυτό λέω πως ήταν μαγκιά του. Πρέπει ο τερματοφύλακας να έχει γερό στομάχι. Ο Καρνέζης είχε, όπως ταυτόχρονα και θέληση και υπομονή να δουλέψει».

sentragoal.gr