Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Κιλτίδης: "Η ΝΔ είναι το σπίτι μου" - Θ.Πλεύρης: "Δεν έχω μιλήσει με Σαμαρά"

Σε κατάσταση "αποσύνθεσης" βρίσκεται τις τελευταίες μέρες ο ΛΑΟΣ ενώ ο Γιώργος Καρατζαφέρης είχε δηλώσει ότι θα κτίσει το κόμμα από την αρχή. Πρωήν βουλευτές όμως του ΛΑΟΣ ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για τη ΝΔ.
Δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ένταξης του στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. ο πρώην βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ , Κώστας Κιλτίδης, εφόσον μείνει ικανοποιημένος από την τροποποίηση του προεκλογικού προγράμματος της Ν.Δ.

«Η Ν.Δ . είναι το σπίτι μου», δήλωσε είπε στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA ο κ. Κιλτίδης. Παραδέχθηκε ότι συζητάει με τη Ν.Δ. και δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος βουλευτής στο Κιλκίς, όπου εκλέγονταν στο παρελθόν με τη Ν.Δ. (στις εκλογές της 6ης Μαΐου ήταν υποψήφιος με τον ΛΑ.Ο.Σ. στην Α΄Θεσσαλονίκης).

Ο κ. Κιλτίδης υποστήριξε την άποψη ότι έπρεπε να επιτευχθεί μια προγραμματική σύγκλιση του ΛΑ.Ο.Σ. με τη Ν.Δ. και όλοι οι πρώην βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ. να ενταχθούν στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. σε εκλόγιμες θέσεις.

Ο κ. Κιλτίδης, ως βουλευτής, είχε αποχωρήσει από τη Ν.Δ. για να ενταχθεί στη Δημοκρατική Συμμαχία της κ. Μπακογιάννη και στη συνέχεια αποχώρησε και από εκεί και εντάχθηκε στον ΛΑ.Ο.Σ.

Την ίδια ώραο πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ, Θ. Πλεύρης ο οποίος χθες αποχώρησε από το κόμμα, ξεκαθάρισε στον ΣΚΑΙ ότι δεν έχει μιλήσει με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας.

Ο κ. Πλεύρης σημείωσε ότι ποτέ δεν αρνήθηκε τα όσα του έχει προσφέρει ο Γ. Καρατζαφέρης, χθες όμως, όπως είπε, έπρεπε να αποφασίσει το κόμμα αν θα προχωρήσει σε αυτόνομη κάθοδο ή θα δεχθεί τους όρους συνεργασίας με τη ΝΔ.

«Εγώ πίστευα το δεύτερο. Το είπα ευθέως. Πιστεύω οτι το κάλεσμα για συστράτευση της Κεντροδεξιάς, είναι κάλεσμα στο
οποίο θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο ΛΑΟΣ». Όπως εξήγησε το διακύβευμα είναι μια κεντροδεξιά κυβέρνηση ή μια επικίνδυνη αριστερή κυβέρνηση.

Ανέφερε ακόμη ότι: «δεν έχω αυτοσκοπό της ζωής μου να είμαι 30 και 40 χρόνια βουλευτής. Στην πολιτική δεν βρίσκομαι για λόγους καριέρας αλλά για λόγους ιδεολογίας».


 


newsit.gr