Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Σαμαράς σε Παπανδρέου: "Θα πάω στις Βρυξέλλες αλλά μόνος μου. Τον συκοφάντη τι τον θες μαζί σου;"

Κάποιοι παίζουν παιχνίδια με την συναίνεση. Εφευρίσκουν εκκρεμότητες ή ακόμα κι αν δεν συμβαίνει αυτό λειτουργούν επιλεκτικά προς τα "κακά" ΜΜΕ.
Στο περίφημο λοιπόν τηλεφώνημα που έγινε σήμερα ο κ.Σαμαράς απάντησε αρνητικά και σε πολύ έντονο ύφος!
"Αν έρθω εγώ μαζί σου στις Βρυξέλλες υποτίθεται οτι θα εμφανίσουμε μια κοινή θέση. Πες μου τι ζητάς; Τι εθνική γραμμή έχεις; Μου έδωσες χθες καμμία εθνική γραμμή; Θα δεσμεύσω την χώρα για κάτι που δεν ξέρω;" Και συνέχισε: "Με βρίζεις τόσο καιρό, δεν συμφωνείς με τους υπουργούς σου και θέλεις να πάμε μαζί στις Βρυξέλλες;"
Και συνέχισε: "Και πρώτα απ' όλα έχουμε συμφωνήσει σε τίποτα μαζί; Δεν μας έχεις δώσει ούτε τις επιστολές που στείλατε στο ΔΝΤ και σας ζητάμε να δούμε και τώρα θέλεις να νομιμοποιήσω αυτά που δεν ξέρω; Που ξέρω εγώ στα παρασκήνια τι έχεις συμφωνήσει;"
«Θα πάω με κλειστά χαρτιά να διαπραγματευτώ; Και πως εσύ δέχεσαι να πας στις Βρυξέλλες με κάποιον που πριν από λίγο αποκαλούσες ‘συκοφάντη’;» και πρόσθεσε: «Θα πάω στις Βρυξέλλες αλλά όχι μαζί σου».
Kαι κατέληξε: "Για του Γουδή να ρωτήσεις ποιός το είπε και σίγουρα δεν το έχω πει εγώ."
Λίγο αργότερα ήρθε η απάντηση από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο ο οποίος κατηγόρησε τον κ.Σαμαρά για υπεκφυγές.

'Ολη η δήλωση:
Ο κ. Σαμαράς, με προφάσεις και υπεκφυγές, αναζητεί άλλοθι για να αρνηθεί για ακόμη μια φορά να συμβάλει με οποιονδήποτε τρόπο στην εθνική προσπάθεια που κάνει η χώρα με τις θυσίες του Ελληνικού λαού.
Πρωθυπουργός, στη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Ν.Δ. και αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, Αντώνη Σαμαρά, τον ενημέρωσε, ενόψει του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και πρότεινε κοινή στάση και δράση από όλες τις πολιτικές δυνάμεις, στην Ελλάδα και ιδιαιτέρως διεθνώς.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Πρωθυπουργός, πρότεινε στον κ. Σαμαρά να τον συνοδεύσει στις Βρυξέλλες, όπου θα πραγματοποιηθούν οι εργασίες του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.
Ο κ. Σαμαράς επιφυλάχθηκε να απαντήσει. Σήμερα απάντησε αρνητικά.
Ο κ. Σαμαράς και η Ν.Δ. αποτελούν την μοναδική περίπτωση αντιπολίτευσης σε όλη την Ευρώπη που δεν αναλαμβάνει στοιχειωδώς τις ευθύνες της για να βοηθήσει τη χώρα της.