Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Ανανέωσαν την συνεργασία τους 5 παίκτες στον Αστέρα Δερβενίου

Ανανέωσαν με τον Αστέρα Δερβενίου την συνεργασίας τους οι Γιώργος Βορινιώτης, Θοδωρής Ζήσης, Σπύρος Καραβάς, Άρης Λαφαζάνος και Νίκος Τσιπάς. Παράλληλα συνεχίζονται οι επαφές με έμπειρους αλλά και νεαρούς παίκτες για την ενίσχυση της ομάδας.
Στο μεταξύ ο νέος τεχνικός του Αστέρα Γιώργος Καρυώτης έκανε την εξής δήλωση:
«Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους του Συλλόγους, που μου έκαναν πρόταση συνεργασίας. Αυτό με τιμά ιδιαίτερα ως άνθρωπο και ως προπονητή. Είμαι ικανοποιημένος που ήρθα σε μια ομάδα με ιστορία, σε μια ομάδα που έχει φιλοδοξίες, όνειρα και προοπτικές που συμβαδίζουν με τις δικές μου.
Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας, που με εμπιστεύτηκαν και μου ανέθεσαν την τεχνική ηγεσία. Η διοίκηση μου έθεσε τους στόχους, τη χρονική κλίμακα για την επίτευξη των στόχων, καθώς επίσης και το όραμα τους, να θέσουν τα θεμέλια πάνω στα οποία θα χτιστεί μια ομάδα υγιής και ανταγωνιστική, με μέλλον.
Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, η αγάπη και ο ενθουσιασμός των ανθρώπων για την ομάδα και τον κόσμο της, καθώς και η ικανότητα τους να μεταδίδουν αυτό τον ενθουσιασμό στους ανθρώπους γύρω τους.
Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω πως είμαστε υποχρεωμένοι με σκληρή δουλειά και συνέπεια, τόσο εγώ όσο και οι ποδοσφαιριστές να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών και της ιστορίας της ομάδας
».