Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Νικητής για τρίτη σερί χρονιά ο Χριστόφορος Μερούσης στον 33ο Μαραθώνιο της Αθήνας!

Ο Μερούσης θριάμβευσε στον 33ο Μαραθώνιο της Αθήνας 
Η εκκίνηση του κλασσικού Μαραθωνίου ξεκίνησε στις 09:00 το πρωί, με  43.000 συμμετέχοντες δρομείς να θέλουν να ζήσουν την εμπειρία της ιστορικής διαδρομής στην κλασσική διαδρομή Μαραθώνας-Αθήνα, απόστασης 42.195 μέτρων...
Με την ικανοποίηση για το αποτέλεσμα ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του και χιλιάδες θεατές να χειροκροτούν όρθιοι, ο Χριστόφορος Μερούσης διέσχισε την τελική ευθεία του Παναθηναϊκού σταδίου και τερμάτισε πρώτος για τρίτη διαδοχική χρονιά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Μαραθωνίου και για πρώτη στον διεθνή Μαραθώνιο.
Ο έμπειρος δρομέας από την Χίο τερμάτισε σε 2ώρες 21:22 ενάμιση περίπου μήνα από την συμμετοχή του στον Μαραθώνιο του Βερολίνου.

Ο Μερούσης σημείωσε την καλύτερη επίδοση του στην κλασική διαδρομή και έδειξε πως την άνοιξη θα είναι σε θέση να διεκδικήσει το ακόμη καλύτερες επιδόσεις.
Η νίκη αυτή είναι αφιερωμένη στον γιο μου, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα έγινε ενός έτους, τη γυναίκα μου, την οικογένειά μου και όλη τη Χίο. Ομως, ευχαριστώ πολύ και όλο τον κόσμο που με στήριξε στη διαδρομή. Ο αγώνας αυτός βοηθάει να δίνουμε ελπίδα.», είπε ο Μερούσης, ο οποίος αναφέρθηκε και στον στενό του φίλο, Δημήτρη Θεοδωρακάκο. «Είναι ένας μεγάλος αθλητής που μοχθεί και προσπαθεί».

Δεύτερος όπως και το 2014 ήταν ο Δημήτρης Θεοδωρακάκος με 2.27.03, στον πρώτο αγώνα του ενόψει της προσπάθειας που θα κάνει φέτος να διεκδικήσει το όριο συμμετοχής στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο ντε Τζανέιρο.
Η πρώτη τριάδα των Ανδρών έκλεισε με τον Δήμο Ευαγγελίδη στις 2.27.28 και τον Καβαλιώτη δρομέα να δηλώνει: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Αυτός ο αγώνας μας δίνει να καταλάβουμε ότι αν ο καθένας μας προσπαθεί και μοχθεί στον τομέα του μπορούμε να πετύχουμε πολλά».
 Τέταρτος έφθασε στο Παναθηναϊκό στάδιο, ο Γιώργος Καραβίδας που τερμάτισε σε 2:30.41, 5ος ο Νίκος Καλομοίρης (2:31.39) κι έκτος ο Κυριάκος Συμιριώτης (2:32.10).


Η Γιαπωνέζα Μινόρι Χαγιακάρι έκανε την έκπληξη και πήρε την πρώτη θέση στον αγώνα των γυναικών. Η αθλήτρια των 3.000 μ. στιπλ, στην δεύτερη συμμετοχή της στην διοργάνωση πέτυχε 2.52.06.
Ο Μερούσης θριάμβευσε στον 33ο Μαραθώνιο της ΑθήναςΗ Ουρανία Ρεμπούλη κατέκτησε την πρώτη της νίκη στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με 2.54.32 και πέτυχε τον στόχο της για την φετινή διοργάνωση, που ήταν να τερματίσει και όχι ο χρόνος.
Η αθλήτρια του Παναγιώτη Χαραμή, τον Σεπτέμβριο αγωνίστηκε στο Μαραθώνιο του Βερολίνου, όπου έπιασε το όριο για τους Ολυμπιακούς.

«Ηθελα πολύ να νικήσω στον Μαραθώνιο. Ημουν πρώτη ως το 33ο τρίτο χιλιόμετρο, αλλά μετά κάποιες ενοχλήσεις στο πόδι μου με κράτησαν πίσω. Μία μέρα πριν είχα στομαχικές διαταραχές... Αυτός είναι ο τελευταίος μου Μαραθώνιος και ελπίζω στο Ρίο να αντιπροσωπεύσω την Ελλάδα επάξια. Ως τότε να έχω την υγεία μου και το 2016 να είναι όπως το 2015 και ακόμη καλύτερο» δήλωσε η δρομέας του ΓΣ Νέων Λέρου.
Η τριάδα της γενικής κατάταξης έκλεισε με την Μάγδα Γαζέα με 2.55.35, ενώ η τριάδα του πανελληνίου πρωταθλήματος με την Κωνσταντίνα Στεφανοπούλου με 2.59.08.
Η Μάγδα Γαζέα, της ΑΓΕ Ζακύνθου, δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που τερμάτισα μπροστά σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο. Αφιερώνω το μετάλλιο μου στο σύζυγό μου, την κορούλα μου και την οικογένειά μου που με βοηθάει να είμαι πιστή σε αυτό το ραντεβού τα τελευταία δώδεκα χρόνια».
Κωνσταντίνα Στεφανοπούλου, της Παναχαΐκής είπε: «Δεν το περίμενα να είμαι στα μετάλλια. Είναι ο πρώτος επίσημος αγώνας μου και η διάκριση αυτή ανήκει στον προπονητή μου, Νίκο Αργυρόπουλο που με στήριξε πολύ».