Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

«Έφυγε» η ηθοποιός Σάσα Καστούρα

Πέθανε η ηθοποιός Σάσα Καστούρα 
Σε ηλικία 74 ετών, έφυγε από τη ζωή η γνωστή ηθοποιός από τις ελληνικές ταινίες αλλά και από το παλιό επιτυχημένο σήριαλ "Η Γειτονιά μας", Σάσα Καστούρα.
Η Σάσα Καστούρα, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1940 και εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο θέατρο το 1962 κι ακολούθησαν ο κινηματογράφος και η μικρή οθόνη. Η συνεργασία της με το Κρατικό Θεάτρο Βορείου Ελλάδος _από την αρχή, καθόρισε την πορεία της: Από τη «Σίβυλλα» (1962 - 1963) του Άγγελου Σικελιανού σε σκηνοθεσία Σωκράτη Καραντινού ως το τελευταίο έργο, τον «Γενικό Γραμματέα» (1998-1999) του Ηλία Καπετανάκη σε σκηνοθεσία Έρσης Βασιλικιώτη.
Επαιξε Γκολντόνι, Καμπανέλλη, Σακελλάριο-Γιαννακόπουλο, Ιονέσκο, Μπέκετ, Μάτεση, Χορτάτση, Μολιέρο, Ευριπίδη, Μουρσελά.
Συμμετείχε σε πολλές θεατρικές παραστάσεις και ελληνικές ταινίες ενώ έγινε γνωστή στο κοινό στα μέσα της δεκαετίας του ΄70 , με τον ρόλο της στο δημοφιλές σήριαλ της κρατικής τηλεόρασης "Η γειτονιά μας" του Κώστα Πρετεντέρη. Ήταν η «μνηστή» του Μάκη Δεμίρη. Ήταν μέλος του ΚΚΕ και υποψήφια βουλευτής στην Α΄εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης, δυο φορές το 1993 και το 1996. Ηταν παντρεμένη με τον οπερατέρ Παύλο Φιλίππου
Το 2011 είχε δώσει μια συνέντευξη στην εφημερίδα Espresso: «Προσωπικά, είμαι μια χαρά, δόξα τω Θεώ! Πήρα τη σύνταξή μου και δεν μ’ ενδιαφέρει πια το θέατρο. Κάνω άλλα πράγματα, σκηνοθετώ όταν μου δίνεται η ευκαιρία. Αισθάνομαι χορτασμένη!»
«Με τόσο μεγάλη εγκληματικότητα που υπάρχει σήμερα στην περιοχή, πώς να ζήσουμε; Γι’ αυτό ψάχνω να πουλήσω ή να νοικιάσω το σπίτι μου και να πάμε να μείνουμε στη Θεσσαλονίκη. Εκεί ζουν η αδελφή μου, ο αδελφός μου και οι συμμαθήτριές μου που με περιμένουν να γυρίσω».
Η κηδεία της ηθοποιού έγινε ,χθες Τετάρτη, στη γενέτειρά της, τη Θεσσαλονίκη