Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

"Καρφιά" Θεοχάρη: Κανείς δεν είχε το ανάστημα να μου πει να παραιτηθώ

ÁÈÇÍÁ-Ðáñïõóßáóç íÝùí óõóôçìÜôùí áíôéìåôþðéóçò êáõóßìùí áðü ôï ÓÄÏÅ// ÏÉÊÏÍÏÌÏÕ-ÄÉÙÔÇÓ.(EUROKINISSI)
Ο Χάρης Θεοχάρης… ξεσπάθωσε στις δηλώσεις που έκανε μετά την παραίτησή του, την οποία έκανε αποδεκτή ο Γιάννης Στουρνάρας.
Ο τέως Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων έριξε τα «καρφιά» προς όλες τις κατευθύνσεις, ακόμα και προς το Μέγαρο Μαξίμου, ξεκαθαρίζοντας ότι είναι δική του η απόφαση παραίτησης και τονίζοντας με νόημα ότι «αν κάποιοι ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα, ας κοιτάξουν τα δικά τους πεπραγμένα»
«Η απόφαση (σ.σ παραίτησης) είναι δική μου. Κανένας δεν είχε το ανάστημα να μού ζητήσει να παραιτηθώ, δεν έχω κάνει τίποτε που να το σκέφτομαι δεύτερη φορά».
Δεν νιώθω εξιλαστήριο θύμα γιατί δεν έχω κάνει κάτι στον τομέα μου, για να το νιώσω… Αν κάποιοι ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα, ας κοιτάξουν τα δικά τους πεπραγμένα.
Το κυνήγι της μεγάλης φοροδιαφυγής γίνεται, μόνο αν κτίσουμε θεσμούς για να διορθωθούν τα κακά της Δημόσιας Διοίκησης.
Δεν έχω πάρει κανένα μέτρο. Τα μέτρα τα παίρνει η εκλεγμένη κυβέρνηση. Πήρα δομές κατεστραμμένες και, βήμα-βήμα, παρά τα λάθη, πιστεύω ότι η εκτίμηση του έργου θα είναι ανεκτίμητη».
ysterografa.gr