Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Ποιον , από που και γιατί ; Ποιον από τους δυο ;;; ΑΔΕΛΦΙΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ

 Γράφει ο κ. Ευάγγελος Τζιαβός

Από το πρωί εδώ στην Αθηνά βλέπω και ακούω κόσμο σοβαρό από το Ξυλόκαστρο . Άνδρες και γυναίκες. διαφορετικού μορφωτικού επιπέδου . Και μένω κατάπληκτος . Από τον μεστό λόγο , την δυνατή σκέψη και τον έντονο προβληματισμό για το αύριο . 
Και διερωτώμαι πως ένας τέτοιος κόσμος έκανε τόσα πολλά και συνεχόμενα λάθη τόσες φορές στις επιλογές του στην τοπική αυτοδιοίκηση . Και τους ρώτησα . Και μου απάντησαν με ένα αφοπλιστικό λόγο ειλικρίνειας . "Καλά τα λες .Λάθος . Που να το φανταστούμε ;;;" 
Και τώρα ; Σε ένα μίνα πάλι το ίδιο ερώτημα. Ποιον , από που και γιατί ; Ποιον από τους δυο ;;; 
Η κεντροδεξιά φιλελεύθερη παράταξη βιώνει πάλι το ίδιο πρόβλημα και αφήνει τους υποστηρικτές των ιδεών ακάλυπτους . Τα ίδιας νοοτροπίας αντίπαλα δίδυμα με διαφορετικά κάθε φορά ονόματα αλλά με τα ίδια ενοχλητικά κομπλεξικά πάθη. 
Και ο τόπος ; Εκ των υστέρων όλοι κλαίνε . Τι επιζήτησαν όμως; Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα ,και όχι πως θα αποκτήσουν και αυτοί μια κατσίκα ....
Μου ανέφεραν προβλήματα τοπικά . Μου εξιστόρησαν θέματα και μου έδειξαν έγγραφα που αγγίζουν το ενδιαφέρον της Δικαιοσύνης . Και όταν τους ρώτησα, λογικά, γιατί δεν το στέλνετε αυτό το θέμα στον Εισαγγελέα , έλαβα μια τρελή για τις αντιλήψεις μου απάντηση και απαράδεκτη για την εποχή και την κατάντια μας . Ε πως να το κάνω αυτό εγώ εναντίον του...(τάδε )... Αν θες να σου τα δώσουμε να τα στείλεις εσύ !!!! κλπ. κλπ.κλπ . 
Και να τώρα 30 μέρες πριν τις εκλογές 2 παρατάξεις διεκδικούν να μιλήσουν στις καρδιές του ίδιου κόσμου . Ε και ;;; Θα κερδίσει πάλι Ο ΑΛΛΟΣ . Και θα γίνουν πάλι τα ιδια που τώρα εξορκίζουν. Και τους το λέω . Και το φωνάζω . ΑΔΕΛΦΙΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ !!! Πάλι η αριστερά θα σας διοικήσει . Και να ξέρανε να το κάνουν καλά κομμάτια να γίνει. 
Αλλά βρε παιδί μου, τόσα χρόνια τους δοκιμάσαμε . Μας άρεσε το στυλάκι αυτό ;;; 
Αν ναι τότε γιατί το κουράζουμε το θέμα . Ψηφίστε από την πρώτη Κυριακή αυτόν που εσείς με τα λάθη σας θα βγάλετε την δεύτερη ώστε να γλιτώσουμε και χρόνο και χρήμα . 
ΚΥΡΙΕ ΗΛΙΑ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΒΛΑΣΗ ΤΣΙΩΤΟ , ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΩΣ 
Ε Ν Ω Θ Ε Ι Τ Ε   Χ Θ Ε Σ !!!! 
Εν όψει των κρισίμων περιστάσεων που διέρχεται ο τόπος δεν έχετε το δικαίωμα και την πολυτέλεια να βάζετε υπεράνω αυτών τα προσωπικά σας .... σημεία ψυχικής αναφοράς. 
Εγώ , θα πουν κάποιοι ,βεβαίως δεν δικαιούμαι δια να ομιλώ ...διότι δεν είμαι δημότης Ξυλοκάστρου. 
Διότι όπως μου εξήγησαν οι καλοί σας ηγέτες κ κ . ΚΛΑΔΟΥΧΟΣ- ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ - ΜΕΝΟΥΝΟΣ -ΚΟΛΟΤΟΥΡΟΣ κλπ. δεν πληρώ, λέει , τις προϋποθέσεις περί τούτου !!!! 
Πλην όμως δικαιούμαι να ανησυχώ για την ποιότητα της ζωής μου στον τόπο που είναι το σπίτι μου . Αυτά αγαπητοί μου Συνέλληνες . 
ΕΝΩΘΕΙΤΕ. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ . 

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΖΙΑΒΟΣ.
 facebook.com