Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Διέγραψε τον βουλευτή Μπούκουρα η Χρυσή Αυγή (video)

Stathis-Boukouras
Η Γραμματεία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Χρυσής Αυγής προχώρησε στη διαγραφή του βουλευτή Koρινθίας, Στάθη Μπούκουρα, με ανακοίνωση που εκδόθηκε από τον γραμματέα της ΚΟ, Πολύβιο Ζησιμόπουλο. 

Ο κ. Μπούκουρας συνέταξε επιστολή ανεξαρτητοποίησης.

Η επιστολή αναφέρει: “Ο κάτωθι υπογράφων Ευστάθιος Μπούκουρας του Νικολάου, βουλευτής του νομού Κορινθίας και νυν προσωρινά κρατούμενος του Καταστήματος Κράτησης Ναυπλίου, εξουσιοδοτώ τον πληρεξούσιο δικηγόρο μου, δικηγόρο Αθηνών, Αλέξιο Κούγια του Χρήστου (...), όπως αντ' εμού και για λογαριασμό μου καταθέσει άμεσα ενώπιον του Προέδρου του Ελληνικού Κοινοβουλίου δήλωση ανεξαρτητοποίησής μου.
Η παρούσα εξουσιοδότηση αποτελεί σαφή και απαρέγκλιτη δήλωση ανεξαρτητοποίησής μου.
Την παρούσα δήλωση - εξουσιοδότηση υπογράφει ο αρμόδιος υπάλληλος των φυλακών Ναυπλίου για την επιβεβαίωση της γνησιότητας της υπογραφής μου”.

Ο κ. Κούγιας ισχυρίζεται ότι η επιστολή αυτή δεν εστάλη, δεν διαψεύδει βέβαια ότι η επιστολή υπάρχει και έτσι το ερώτημα είναι πότε θα αποσταλεί. Με σκληρή ανακοίνωσή της μάλιστα, η Χρυσή Αυγή καλεί τον Στάθη Μπούκουρα να παραδώσει τη βουλευτική έδρα του.

Video