Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Νικήτας: Στο ψηφοδέλτιό μου θα έχω ονόματα κι από το ΠΑΣΟΚ κι από την Αριστερά

nikitas22
Αποφασισμένος να επιμείνει στην υποψηφιότητά του και να διεκδικήσει μέχρι τέλους το δήμο Αθηναίων, παρά τη δυσαρέσκεια της Συγγρού, εμφανίστηκε στον ΣΚΑΪ και την Πρώτη Γραμμή ο βουλευτής της ΝΔ Νικήτας Κακλαμάνης.
«Θα φτάσω μέχρι το τέλος όπως έκανα και όταν ήμουν υποψήφιος για την γραμματεία του κόμματος» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ανεξάρτητος υποψήφιος.
«Είμαι λαϊκός δεξιός, και πιστός στην ιδρυτική διακήρυξη της Νέας Δημοκρατίας του ‘74. Δεν έχω τη στήριξη της ηγεσίας, κανείς όμως δεν ξέρει αν έχω τη στήριξη της βάσης» ανέφερε.
Ο κ. Κακλαμάνης αποκάλυψε επίσης ότι θα έχει «πολυμορφικό ψηφοδέλτιο» με ονόματα και απο το ΠΑΣΟΚ και από την Αριστερά.»
Ο βουλευτής της ΝΔ άφησε αιχμές για τη στάση του πρωθυπουργού, αναφέροντας ότι κατά τη συνάντησή τους για να συζητηθεί το θέμα δεν «δεν πείρα πειστική απάντηση μη πω οτι δεν έχω πάρει καμία απάντηση απο τον Σαμαρά» για το λόγο που δεν προκρίνεται η υποψηφιότητά του.
«Απλά μου το ανακοίνωσε ο γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ Θανάσης Μπούρας» σημείωσε για την απόφαση να μην πάρει το χρίσμα της ΝΔ, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ήταν άκομψη κίνηση.
Ο Νικήτας Κακλαμάνης αμφισβήτησε δε την εγκυρότητα των δημοσκοπήσεων τονίζοντας ότι έχει διεισδυτικότητα και σε άλλους ιδεολογικούς χώρους.
Σε ερώτηση αν τον απασχολεί το ενδεχόμενο να ευνοηθεί ο υποψήφιος της Χρυσης Αυγης είπε οτι αυτό τον απασχολεί, αλλά θα έπρεπε να απασχολεί και αυτούς που πήραν αυτές τις αποφάσεις.
Τόνισε επίσης, ότι αν πείσει δυσαρεστημένους ψηφοφόρους «να πάνε στα μισά του δρόμου με τον Κακλαμάνη αντί για τη ΧΑ, θα έχω προσφέρει μεγάλη υπηρεσία».
Αποκάλυψε επίσης, ότι έχει μιλήσει με τον Χρίστο Ζώη του κόμματος Ένωση για την Πατρίδα και τον Λαό, και δεν υπάρχει συμφωνία, ενώ μίλησε και με τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ Πάνο Καμμένο που κατέληξε στην υποψηφιότητα Καπερνάρου. 

ysterografa.gr