Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Αποχώρηση από τους Ανεξάρτητους Έλληνες της Γιώτας Μπάγκα με αιχμές…


H προσπάθεια και οι αγώνες μου είναι γνωστοί στην τοπική κοινωνία, στο προεδρείο και στα μέλη της Συντονιστικής Του Νομού Κορινθίας και στα ηγετικά στελέχη του κινήματος. Αποφάσισα να πολιτευτώ με την πεποίθηση ότι οι Ανεξάρτητοι Έλληνες είναι ένα κίνημα που μπορεί να δώσει σε απλούς Έλληνες πατριώτες που πιστεύουν παραδοσιακές αξίες τη δυνατότητα να ασχοληθούν με την πολιτική, να προσφέρουν στα κοινά και στην τοπική κοινωνία.
 Ωστόσο, στάσεις και συμπεριφορές στελεχών που αντιβαίνουν το πνεύμα της Δημοκρατίας, τις αρχές του κινήματος και παραβιάζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα με οδηγούν να προβώ σε παραίτηση. Η προσωπική μου ενασχόληση με τα κοινά πηγάζει από καθαρή πρόθεση να συνεισφέρω στον τόπο μου και να σταθώ δίπλα στον συνάνθρωπό μου, όμως σε καμμία περίπτωση δεν είμαι πρόθυμη να κάνω εκπτώσεις στις δικές μου αξίες. Την αξιοπρέπειά μου δεν την διαπραγματεύομαι στο βωμό μιας δήθεν πολιτικής εξέλιξης. Συναισθανόμενη το βάρος της ευθύνης απέναντι στην κορινθιακή κοινωνία, τους ανθρώπους που με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους καθώς και στην οικογένειά μου, δηλώνω ότι αποχωρώ από τις τάξεις των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, καθώς η παραμονή μου θα σήμαινε συμβιβασμό με κάθε τι που αντιβαίνει τις αρχές μου ως άνθρωπο, μητέρα και δημοκρατικό πολίτη. Δηλώνω παρούσα στους πολιτικούς αγώνες του τόπου μου και ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους συμπολίτες που στάθηκαν δίπλα μου τα τελευταία δύο χρόνια.
Γιώτα Μπάγκα- Χατούπη
Πολιτευτής ΑΝΕΛ. Ν. Κορινθίας