Των "Ελλήνων τις κοινότητες" και τις συνήθειές τους παρουσιάζει έρευνα του Οικ. Πανεπιστημίου Αθηνών
Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια Έρευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN (www.eltrun.gr), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στην έρευνα συμμετείχαν 1250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων απαντώντας σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013.
Το YouTube (93%) φιγουράρει στην κορυφή της λίστας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και του δείγματος που συμμετείχε, με δεύτερο το Facebook (82%), ενώ στην τρίτη θέση των προτιμήσεών μας -προκαλεί εντύπωση ότι δεν είναι το Twitter- βρίσκεται το LinkedIn (61%) γεγονός που εξηγείται από την ραγδαία αύξηση της ανεργίας και των εναλλακτικών τρόπων εύρεσης εργασίας από τους έλληνες χρήστες.
Το πιο σημαντικό, ίσως, συμπέρασμα της πολύ ενδιαφέρουσας έρευνας που μπορείτε να κατεβάσετε σε .pdf σε αυτό το link είναι ότι "υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ αρχίζει και δημιουργείται μια ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (instagram, foursquare, flickr και googleplus)".
Η έρευνα καταλήγει αναφέροντας ότι οι Έλληνες χρήστες κοινωνικών δικτύων δήλωσαν ότι αξιοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή πληροφόρησης πριν την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με 7 στους 10 να ψάχνουν πληροφορίες online και να πραγματοποιούν την αγορά σε φυσικά καταστήματα, ενώ ένας στους δύο να εμπιστεύεται το ηλεκτρονικό εμπόριο για την πραγματοποίηση αγορών.
Πηγή: lifo.gr
Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια Έρευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN (www.eltrun.gr), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στην έρευνα συμμετείχαν 1250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων απαντώντας σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013.
Το YouTube (93%) φιγουράρει στην κορυφή της λίστας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και του δείγματος που συμμετείχε, με δεύτερο το Facebook (82%), ενώ στην τρίτη θέση των προτιμήσεών μας -προκαλεί εντύπωση ότι δεν είναι το Twitter- βρίσκεται το LinkedIn (61%) γεγονός που εξηγείται από την ραγδαία αύξηση της ανεργίας και των εναλλακτικών τρόπων εύρεσης εργασίας από τους έλληνες χρήστες.
Το πιο σημαντικό, ίσως, συμπέρασμα της πολύ ενδιαφέρουσας έρευνας που μπορείτε να κατεβάσετε σε .pdf σε αυτό το link είναι ότι "υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ αρχίζει και δημιουργείται μια ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (instagram, foursquare, flickr και googleplus)".
Η έρευνα καταλήγει αναφέροντας ότι οι Έλληνες χρήστες κοινωνικών δικτύων δήλωσαν ότι αξιοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή πληροφόρησης πριν την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με 7 στους 10 να ψάχνουν πληροφορίες online και να πραγματοποιούν την αγορά σε φυσικά καταστήματα, ενώ ένας στους δύο να εμπιστεύεται το ηλεκτρονικό εμπόριο για την πραγματοποίηση αγορών.
Πηγή: lifo.gr