Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Χριστόφιας: Αναληθές και συκοφαντικό το πόρισμα


xristofiasΟ τέως πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας υποστήριξε ότι το πόρισμα της Ερευνητικής Επιτροπής για την οικονομία, που είδε το φως της δημοσιότητας, «βρίθει αναληθειών και συκοφαντιών». Επίσης, ο κ. Χριστόφιας χαρακτήρισε παράνομη την Επιτροπή και τόνισε ειρωνικά: «ήταν τόσο αφοσιωμένη στους δημοκρατικούς θεσμούς που δεν μου επέτρεψε να μιλήσω».
Με γραπτή δήλωσή του ο κ. Χριστόφιας κάλεσε τον Γενικό Εισαγγελέα να «μελετήσει όχι μόνο το πόρισμα της παράνομης επιτροπής, που αν δεν απατώμαι έχει δηλώσει ότι θα είναι χρήσιμο εργαλείο για τις έρευνες, αλλά να μελετήσει και τη δική μου κατάθεση, την οποία μου απαγορεύθηκε να αναγνώσω».
Αναφερόμενος στην δήλωση που του απέδωσε η διερευνητική επιτροπή —«εγώ είμαι ο Πρόεδρος και κάνω ό,τι θέλω»— ο κ. Χριστόφιας υπογράμμισε ότι « πρόκειται για μια φαντασίωση της».
«Ας σταματήσει η Κυβέρνηση την κατηφόρα της ποινικοποίησης της πολιτικής ζωής του τόπου και ας επικεντρωθεί στα κορυφαία ζητήματα που έχει μπροστά της η Κύπρος, πριν να είναι αργά για τον τόπο μας και το λαό μας» κατέληξε ο τέως πρόεδρος Δ. Χριστόφιας.

ysterografa.gr