Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ράγισαν καρδιές στο τελευταίο “αντίο” στον... αετό του βόλεϊ!


Πλήθος κόσμου, με δάκρυα στα μάτια βρέθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στον Άγιο Παντελεήμονα της Λήμνου, είπε το... στερνό αντίο στον Νίκο Σαμαρά και τον συνόδεψε στην “τελευταία” του κατοικία. Συγκλονιστικός ο αποχαιρετισμός της συζύγου του.
Η σορός του αδικοχαμένου βολεϊμπολίστα μεταφέρθηκε με C130 από το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας και έφτασε λίγο μετά τις 13.00 στη Λήμνο.
Το φέρετρο που ήταν σκεπασμένο με την Ελληνική σημαία συνόδεψαν οι κοντινοί άνθρωποι του Νίκου Σαμαρά με τη γυναίκα του να είναι συντετριμμένη από τον πρόωρο χαμό του αγαπημένου της συζύγου.
Τα λόγια της συγκίνησαν τους πάντες...
Με αγαπούσες βαθιά και σε αγαπούσα κι εγώ. Άγγελε μου, έφυγε ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου, θα σου μιλάω κάθε μέρα, θα σου μιλάω μέσα από τον Στράτο, θα σταθώ στα πόδια μου γι' αυτό το παιδί. Δεν θέλω να στεναχωριέσαι, θα είμαι πάντα δίπλα του, μάνα και πατέρας, είσαι το φως της ζωής μου, ο λεβέντης μου, θα σε σκεπάζω στα όνειρά μου με μια αγκαλιά, θα σου λέω πόσο σ' αγαπάω, πάντα φοβόμουνα μη σε χάσω, να με συγχωρέσουν οι φίλοι σου που σε έφερα εδώ στη Λήμνο εδώ μακριά, αλλά θέλω να' σαι κοντά μου, να' σαι κοντά στο παιδί μας. Δέκα χρόνια μου έδινες μόνο χαρές και αγάπη, συγγνώμη για όταν σε στεναχώρησα, ο γιος σου θα τα μάθει όλα, αν και ποτέ δεν σου άρεσαν τα λόγια, πάντα μου έλεγες ότι μιλάω με έργα και όχι με λόγια. Πάντα δική σου σ' αυτή και την άλλη ζωή.”
Κόσμος από Αλεξανδρούπολη, Αθήνα, Ορεστιάδα πήγαν με τσάρτερ της Ολυμπιακής στη Λήμνο, ενώ όλα τα έξοδα της κηδείας τα ανέλαβε η ομοσπονδία.

newsit.gr