Η απόφαση της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και του Υπουργού κ. Ραγκούση για την ανεξέλεγκτη απελευθέρωση του επαγγέλματος των ΤΑΞΙ είναι καταστροφική. Δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή Οδηγία που να καθορίζει τον τρόπο απελευθέρωσης, αντίθετα το κάθε κράτος θεσμοθετεί το δικό του τρόπο λειτουργίας των ΤΑΞΙ.
Η ανεξέλεγκτη απελευθέρωση Ραγκούση…
1. Δημιουργεί προβλήματα περιβαλλοντικά, κυκλοφοριακά
2. Δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας καρτέλ. Δηλαδή, θα έχουν τη δυνατότητα ελάχιστες μεγάλες εταιρείες να ελέγχουν την αγορά, προσλαμβάνοντας οδηγούς με χαμηλές αμοιβές.
3. Δημιουργεί νέα γενιά ανέργων υπερχρεωμένων
4. Απαξιώνει οικονομικά κι εξαθλιώνει τους ήδη υπάρχοντες αυτοκινητιστές
Η πιο απλή απάντηση στην ανεξέλεγκτη χορήγηση νέων αδειών ΤΑΞΙ είναι ότι ο χρόνος αναμονής του επιβατικού κοινού, σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας, είναι από 3 έως 4 λεπτά.
Κριτήριο που ισχύει, άλλωστε, σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
2. Τοπικά κριτήρια για τα περιφερειακά ΤΑΞΙ
Εξέταση των τοπικών προϋποθέσεων που ισχύουν σε κάθε Νομό (τουριστικός, βιομηχανικός, αγροτικός νομός κ.λπ.)
3. Αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών από τα ΤΑΞΙ με τη θεσμοθέτηση νέου κανονισμού λειτουργίας, ώστε να οριοθετηθεί το έργο τους και να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
4. Θεσμοθέτηση οικονομικών παραμέτρων για την αγοραπωλησία των αδειών ΤΑΞΙ (καθορισμός αντικειμενικών αξιών, φορολόγηση των μεταβιβάσεων κ.λπ.)
Η ανεξέλεγκτη απελευθέρωση Ραγκούση…
1. Δημιουργεί προβλήματα περιβαλλοντικά, κυκλοφοριακά
2. Δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας καρτέλ. Δηλαδή, θα έχουν τη δυνατότητα ελάχιστες μεγάλες εταιρείες να ελέγχουν την αγορά, προσλαμβάνοντας οδηγούς με χαμηλές αμοιβές.
3. Δημιουργεί νέα γενιά ανέργων υπερχρεωμένων
4. Απαξιώνει οικονομικά κι εξαθλιώνει τους ήδη υπάρχοντες αυτοκινητιστές
Η πιο απλή απάντηση στην ανεξέλεγκτη χορήγηση νέων αδειών ΤΑΞΙ είναι ότι ο χρόνος αναμονής του επιβατικού κοινού, σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας, είναι από 3 έως 4 λεπτά.
Οι θέσεις της Νέας Δημοκρατίας για τα ΤΑΞΙ
Στηρίζουμε την απελευθέρωση του επαγγέλματος άσκησης επιβατικών μεταφορών (ΤΑΞΙ) με κανόνες και προϋποθέσεις:
1. Πληθυσμιακά κριτήρια (επιβατικό κοινό)Κριτήριο που ισχύει, άλλωστε, σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
2. Τοπικά κριτήρια για τα περιφερειακά ΤΑΞΙ
Εξέταση των τοπικών προϋποθέσεων που ισχύουν σε κάθε Νομό (τουριστικός, βιομηχανικός, αγροτικός νομός κ.λπ.)
3. Αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών από τα ΤΑΞΙ με τη θεσμοθέτηση νέου κανονισμού λειτουργίας, ώστε να οριοθετηθεί το έργο τους και να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
4. Θεσμοθέτηση οικονομικών παραμέτρων για την αγοραπωλησία των αδειών ΤΑΞΙ (καθορισμός αντικειμενικών αξιών, φορολόγηση των μεταβιβάσεων κ.λπ.)
Για το περιεχόμενο του ΠΔ Ρέππα:
Δεν είχαμε καμία επίσημη ενημέρωση και δεν μετείχαμε σε καμία διαβούλευση.
Με βάση τα όσα δημοσιοποιήθηκαν από την πλευρά της Ομοσπονδίας των οδηγών ταξί υπήρχαν σημεία με τα οποία συμφωνούσαμε, αλλά και σημεία με τα οποία διαφωνούσαμε, και χρειάζονταν σημαντικές βελτιώσεις όπως οι κανόνες που πρέπει να ισχύουν για τα ΤΑΞΙ της Περιφέρειας.