Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Ιωάννης Κούκιος Υποψήφιος Δημ. Σύμβουλος Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης στο ψηφοδέλτιο «Ορίζοντες Δημιουργίας» με υποψήφιο δήμαρχο τον Σπύρο Καραβά.

 
Ονομάζομαι  Ιωάννης Κούκιος. Κατάγομαι και ζω μόνιμα στα Μαύρα Λιθάρια, στο Δερβένι Κορινθίας.
Είμαι πτυχιούχος Αγγλικής & Γερμανικής γλώσσας. Είμαι πτυχιούχος/ κάτοχος master του τμήματος  Αγροτικής   Οικονομίας & Ανάπτυξης, του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω πραγματοποιήσει την πρακτική μου άσκηση στην Υπηρεσία Διαχείρισης Προγραμμάτων Αγροτικής Ανάπτυξης, του υπουργείου Αγροτικής  Ανάπτυξης & Τροφίμων.
Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι, την γνώση που απόκτησα από τις σπουδές μου επιθυμώ να την
προσφέρω στον δήμο μου. Έχω υψηλό το αίσθημα την προσφοράς στον τόπο μου και πιστεύω ότι για να επιτευχθεί η αλλαγή, χρειάζεται να πρωτοστατήσει η νέα γενιά! Προτεραιότητά μου, αποτελεί ο άνθρωπος και οι ανάγκες του!
Στις προσεχείς εκλογές είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος  στο ψηφοδέλτιο «Ορίζοντες Δημιουργίας»  με υποψήφιο δήμαρχο τον Σπύρο Καραβά.
Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι για όσους δεν με ξέρουν, δεν μπήκα στο στίβο της πολιτικής  του δήμου, ως  «διάττων αστέρας». Πολύ  καιρό πριν λάβω την απόφαση να ασχοληθώ με τα κοινά, ήμουν παρών στα διάφορα προβλήματα που εντόπιζα, έδινα πιθανές λύσεις & κατήγγειλα τα «κακώς κείμενα» της δημοτικής αρχής Ανδρικόπουλου ( στο τέλος παραθέτω τα δημοσιευμένα κείμενα μου).
Στους Ορίζοντες Δημιουργίας έχουμε χωρίσει το πρόγραμμα μας, σε τέσσερεις εξίσου σημαντικούς άξονες: Τουρισμός- Πολιτισμός/ ΑγρότηςΆνθρωπος & Οι Ανάγκες Του/ Υποδομές. Δεν θα κάνω κάποια λεπτομερή αναφορά σε αυτούς , αφού ο επικεφαλής μας τα  αναλύει όλα  σε κάθε χωριό που επισκεπτόμαστε, και θα τα αναλύσει και στις τελευταίες ομιλίες μας. Μια παρατήρηση μόνο θα κάνω ως γεωπόνος & πρώην εργαζόμενος του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων. Η χρηματοδότηση των  1.618.500 ευρώ  που διαφημίζει η δημοτική αρχή, είναι πενιχρή μπροστά στις ανάγκες των αγροτικών χωριών μας. Τα χωριά μας είναι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης!  Διπλανοί δήμοι ( δήμος Σικυώνων)  διεκδίκησαν και πήραν πολλαπλάσιες χρηματοδοτήσεις. Η δημοτική αρχή οφείλει να είναι παρών στα προβλήματα των συμπολιτών της  και να μην αρκείται  σε ρόλο απλού διαχειριστή της κρίσης.
Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι, είμαι περήφανος που έχω ενταχθεί στην ομάδα «Ορίζοντες Δημιουργίας». Είμαστε μια ομάδα στην πλειοψηφία, με  νέα άτομα στο στίβο της πολιτικής και με προσθήκες από έμπειρα καταξιωμένα στην αυτοδιοίκηση άτομα, που είχαν πετύχει στον τομέα ευθύνης τους.
Σας καλώ να μου δώσετε την δύναμη να σας «υπηρετήσω» από  τη θέση του δημοτικού συμβούλου! Επιθυμώ  και αγωνίζομαι από την πλευρά μου ως νέος άνθρωπος, να μένουν οι νέοι στον τόπο μας!  Θέλω να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις να βγει η περιοχή μας από το τέλμα που έχει περιέλθει!
Ιωάννης Κούκιος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
  Δημοτικής Ενότητας Ευρωστίνης
«Ορίζοντες Δημιουργίας»
6955722621