Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Οι νέοι ζητάμε μια γενναία πολιτική αλλαγή


ΟΜΙΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΤΗΣ ΝΔ
Οι νέοι ζητάμε μια γενναία πολιτική αλλαγή
Πάμε μαζί, όλοι μαζί για τη νίκη.
Είναι μεγάλη τιμή και ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη να στέκομαι μπροστά σας ως υποψήφιος Ευρωβουλευτής. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας και αυριανό πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, γιατί αυτά τα τρία χρόνια που είμαι στην προεδρία της ΟΝΝΕΔ έδειξε εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και θέλω επίσης να του εγγυηθώ πως θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για να φανώ αντάξιος των προσδοκιών του. Ως πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, της μεγαλύτερης πολιτικής νεολαίας στην Ευρώπη, νιώθω χρέος μου να εκφραστεί η νέα γενιά, η γενιά η δικιά μας, στο Ευρωκοινοβούλιο.


Θέλω να σας πω ότι καθ’όλη τη διάρκεια αυτής της τριετίας, έχοντας περπατήσει πολύ σε όλη την Ελλάδα, ακούμε τους νέους να ζητούν από παντού να υπάρξει μια γενναία πολιτική αλλαγή.

Ζητώ την στήριξή σας γιατί είμαι ένας από εσάς. Γιατί ποτέ δεν κρύφτηκα στις μεγάλες μάχες, γιατί ποτέ δεν φοβήθηκα να συγκρουστώ και γιατί πάντα ήμουν παρών στη μεγάλη μας παράταξη.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως οι νέοι θα τα καταφέρουμε. Όπως με πολλούς καλούς φίλους και συνεργάτες καταφέραμε να αναβαθμιστεί η ΟΝΝΕΔ και να ακούγεται ξανά δυνατά η φωνή της, έτσι πιστεύω ότι μπορεί να ακουστεί ξανά δυνατά η φωνή της γενιάς μας, της γενιάς που μας μεγάλωσε αλλά και της γενιάς που έρχεται και της αξίζουν πραγματικά τα καλύτερα.

Πάμε μαζί, όλοι μαζί για τη νίκη. Μια μεγάλη νίκη. Μια φορά ΟΝΝΕΔίτης για πάντα ΟΝΝΕΔίτης.  


Κώστας Δέρβος