Επιχειρηματίες, εκπρόσωποι φορέων και άτομα που
ασχολούνται με τον τουρισμό είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν και να
παρακολουθήσουν το 2ο Open Tourism Corinthia, που πραγματοποιήθηκε στο απαράμιλλης
αρχιτεκτονικής κλασσικό κτίριο των λουτρών του Loutraki Thermal Spa.
H θεματική ενότητα της συγκεκριμένης εκδήλωσης ᾽Branding
για Τουριστικές Επιχειρήσεις᾽᾽, καλύφθηκε πλήρως από τους εκλεκτούς ομιλητές,
κ. Λαμπρινή Πήχα, Διδάκτωρ του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ,
τον κ. Κάρολο-Κωνσταντίνο Παπαδά, Υποψήφιο Διδάκτορα του Τμήματος Μάρκετινγκ
και Επικοινωνίας του ΟΠΑ και τις κυρίες Γεωργία Οικονομοπούλου και Αγγέλικα
Νιάρχου, ιδρύτριες της Ploos Design.
Η κ. Πήχα εστίασε στην αποσαφήνιση του όρου Branding και ιδιαίτερα
στην σημασία του Destination Branding, αναπτύσσοντας παράλληλα μία συγκριτική μελέτη
περίπτωσης μεταξύ Γαλλίας και Ελλάδας. Ο κ. Παπαδάς ανέλυσε το προφίλ του
σύγχρονου πελάτη στα κοινωνικά δίκτυα και στη συνέχεια ανέπτυξε μία στρατηγική Digital Brandingγια τον τουριστικό
κλάδο μέσω καλών πρακτικών. Οι κυρίες Γεωργία Οικονομοπούλου και Αγγέλικα
Νιάρχου από την Ploos Design, προσέγγισαν το ρόλο του Branding στην αγορά των αναμνηστικών μέσα από τη δική τους
επιχειρηματική διαδρομή.
Οι ομιλητές στη συνέχεια δέχτηκαν μία σειρά από
εύστοχα ερωτήματα από το ακροατήριο, προσαρμοσμένα στην τοπική διάσταση της
Κορινθίας. Τον λόγο πήρε και ο Δήμαρχος Λουτρακίου-Aγ. Θεοδώρων κ. Γκιώνης, ο οποίος χαιρέτησε την
διεξαγωγή αυτής της εκδήλωσης και ανέπτυξε συντόμως την τουριστική στρατηγική
του Λουτρακίου.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο Networking Session της εκδήλωσης
αρκετοί επιχειρηματίες ζήτησαν από το Open Tourism να επαναλάβει τέτοιου είδους εκδηλώσεις στο
μέλλον στο Λουτράκι. Σύμφωνα όμως με την Οργανωτική Επιτροπή του ΟΤ, στόχος
του ΟΤ Corinthia είναι να συνεχίζει να μοιράζεται τη γνώση και τις
καλές πρακτικές για τον τουριστικό κλάδο σε διάφορες περιοχές της Κορινθίας
μέχρι το τέλος του 2015, αποτελώντας ένα σημείο αναφοράς και ανοιχτού διαλόγου
για τον κλάδο του τουρισμού και όλα τα σχετικά θέματα που προκύπτουν, με σκοπό
την διάχυση χρήσιμων ιδεών και προτάσεων για ολόκληρη την Κορινθιακή
επιχειρηματικότητα. Πάντα σε συνδυασμό
με μία ᾽᾽στέγη᾽᾽- ορόσημο της κάθε περιοχής όπως έγινε χθες στο Loutraki Thermal Spa, και όπως έγινε
αντίστοιχα στο Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου.