Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Η Διονυσία Αυγερινοπούλου ευχαριστεί

avgerinopoulou_3
 Η τ. βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Ηλεία,  Διονυσία Αυγερινοπούλου, η οποία δεν επανεξελέγη    στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου σε μήνυμά της αναφέρει χαρακτηριστικά τα εξής: «Αγαπημένοι μου συμπολίτες,
Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς εσάς, τους χιλιάδες Ηλείους, που με τιμήσατε με την ψήφο σας στις χθεσινές εκλογές, αναγνωρίζοντας το έργο και την προσφορά μου τόσο για το Νομό όσο και για τη χώρα μας.
 
Το αποτέλεσμα της κάλπης είναι για εμένα ιδιαίτερα τιμητικό, καθώς σε σχέση με τις εκλογές του Μαΐου 2012, διατήρησα και επαύξησα την εκλογική μου δύναμή, αφού συνολικά 8.234 συμπολίτες μου, με επέλεξαν για να τους εκπροσωπήσω στη Βουλή.
Η αποδοχή της υποψηφιότητάς μου αποτυπώνεται στα εκλογικά αποτελέσματα όλων των Δήμων του Νομού μας. Θα ήθελα δε, να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους συμπατριώτες μου στο Δήμο Ζαχάρως -Φιγαλείας, οι οποίοι μου χάρισαν τόσο απλόχερα την εμπιστοσύνη και την ψήφο τους με αποτέλεσμα η  Ν.Δ. να επιτύχει το ποσοστό του 38% (εκλ. τμήματα Ζαχάρως) και 41% (εκλογικά τμήματα Φιγαλείας), ανάμεσα στα υψηλότερα ποσοστά σε όλη την Ελλάδα.
Για αυτό το λόγο, θα συνεχίσουμε μαζί».