Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Ο KonKon δεν χρειάζεται είδωλα Και τρολάρει ασύστολα


Ο Κωνσταντίνος είναι 30 χρονών. Δηλώνει 25. Έχει σπουδάσει στην ΑΣΟΕΕ Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία. Δουλεύει στο λογιστήριο μιας εταιρείας. Παίζει κιθάρα, γράφει στίχους και κάνει και vocals άμα λάχει. Το αγαπημένο του σημείο στην Αθήνα είναι η τουαλέτα του και γενικά θέλω να πω ότι ήταν η πιο δύσκολη συνέντευξη έβερ. Γιατί τρολάρει συνέχεια.
Η μουσική πώς προέκυψε;

Η μουσική προέκυψε στην τρίτη δημοτικού όταν με γράψανε οι γονείς μου κιθάρα. Μέχρι την τρίτη γυμνασίου είχα μάθει να παίζω μόνο τον Κερκυραϊκό. Μετά πήρα μια ηλεκτρική κιθάρα και άρχισα να παίζω μόνος μου. Κυρίως μετά την σχολή άρχισα να ασχολούμαι πιο σοβαρά. Παίζω ως κιθαρίστας σε μια μπάντα, παίζω και μόνος μου, παίζω και με τον Άρη Διαμαντή.

Konstantinos Aleiferis 6Γράφεις και μόνος σου κομμάτια;
Γράφω δικά μου κομμάτια. Και μουσική και στίχους. Με εμπνέουν τα τζιτζίκια, τα πουλιά, τα σύννεφα (γελάει). Δεν κάθομαι να γράψω στίχους για να γράψω στίχους. Αλλά μόνο άμα μου “ρθει κάτι. Στίχους δεν έγραφα σχεδόν ποτέ. Ούτε στο συγκρότημα. Ξεκίνησα γράφοντας μουσική. είχα κάποιες ιδέες, στιχάκια από δω κι από κει και έτσι άρχισα να κάνω και στίχους
Γράφεις μόνο αγγλικό στίχο;
Γράφω μόνο αγγλικό στίχο. Ο ελληνικός στίχος είναι δύσκολος. Στα αγγλικά ό,τι και να πεις, βγαίνει. Ακόμα και μαλακία να πεις ακούγεται ωραίο. Στα ελληνικά πρέπει να το ’χεις. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά δεν θέλω. Φοβάμαι.
Με ποιο είδος μουσικής ασχολείσαι;
Ασχολούμαι κυρίως με την ροκ, την indie pop. Γενικά είμαι πασπαρτού. Μικρός άκουγα ελληνικά, pop, όλα τα mainstream. Μετά έγινα μεταλάς, μετά το γύρισα στο ροκ και έμεινα εκεί.
Παρθενογένεση στην μουσική δεν υπάρχει. Ποιοι μουσικοί σε έχουν επηρεάσει;
Όχι όχι γενικά δεν υπάρχει παρθενογένεση. Σε μένα όμως υπάρχει. Η αγαπημένη μου μπάντα από μικρός ήταν οι Helloween. Μου αρέσουν οι Nirvana, οι Beatles, οι Travis. Έχω περάσει την φάση που άκουγα πάρα πολύ grunge, που άκουγα brit ή και τα 2 ή ’60s, ’70s, ανάλογα.

 

Konstantinos Aleiferis 1Μπορείς να ζήσεις χωρίς μουσική; Ή από την μουσική;
Να ζήσω χωρίς μουσική δεν θα μπορούσα. Να ζήσω από την μουσική δεν εξαρτάται από μένα. Είναι λίγο δύσκολο να μπορείς να συντηρείσαι μόνο από την μουσική.
Ποια συναυλία θα ήθελες να «ανοίξεις»;
Δεν θέλω να παίξω με κάποιο γνωστό συγκρότημα γιατί θα τους κομπλάρω και εντάξει, καλύτερα να παίξω με ένα άγνωστο που να μου κάνει support.
Αγαπημένο σου μέρος στην Αθήνα;
Κοίταξε η Αθήνα μου αρέσει γενικά πολύ. Βγαίνω. Το αγαπημένο μου σημείο στην Αθήνα είναι η τουαλέτα μου στο σπίτι μου. Εκτός σπιτιού, δεν είναι η αυλή γιατί μένω σε πολυκατοικία και έχω πυλωτή και δεν είναι τόσο καλά. Το κέντρο της Αθήνας μου αρέσει αν και μεγάλωσα στο Μαρούσι. Και στο Μαρούσι βέβαια μην φανταστείς ότι έπαιζα μπάλα φουλ και τέτοια. Τέρμα έπαιζα και καθόμουν και κλότσαγα πετραδάκια μέχρι να έρθουν οι άλλοι.
Αγαπημένο φεστιβάλ στο εξωτερικό;
Στην Αγγλία ναι μεν μου αρέσει το Glastonbury αλλά δεν μπορώ την βροχή και την λασπουριά. Ωραία ήταν στο Benicassim στην Ισπανία με Arcade Fire και Strokes. Και εκεί ήταν με σκηνές και τέτοια όμως και εμένα δεν μου πήγαινε πολύ.
Η Ελλάδα άμα είχε τέτοιο φεστιβάλ θα πήγαινες;
Να κάνει ποιος, πού, πώς;
Konstantinos Aleiferis 3Ποια μουσική δεν μπορείς να ακούσεις;
Δεν μπορώ να ακούσω με τίποτα trance.
Σε πανηγύρια όμως πας;
Κατάγομαι από την Πελοπόννησο οπότε ναι, πάω σε πανηγύρια και άμα λάχει ρίχνω και κανένα χορό.
Πού πήγες διακοπές;
Δεν σου λέω.
 

Καλά. Με την μπάντα σου τι κάνετε;
Με την μπάντα μου καλά είμαστε. Έχουμε κυκλοφορήσει εδώ και 2 χρόνια δίσκο. Γενικά παίζω με την μπάντα (the weather underground), μόνος μου και με τον Άρη. Κάνω κιθάρα και vocals.
Κάνεις και πρόβες στο γκαράζ;
Πρόβες δεν κάνω στο γκαράζ. Αλλά είμαι μπλεγμένος με τόσους μουσικούς συνδυασμούς που δεν θυμάμαι και ακριβώς πού κάνω κάθε φορά πρόβα.

Cookie policy