Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Η συγγνώμη του Άδωνη στον Σαμαρά…

georgiadhs_samaras

Συνέντευξη – εξομολόγηση παραχώρησε ο Άδωνις Γεωργιάδης στην «Καθημερινή», με αφορμή την αντίδρασή του μετά την απόφαση του Αντώνη Σαμαρά να μην τον συμπεριλάβει στο νέο κυβερνητικό σχήμα.
«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον Πρωθυπουργό. Η πρώτη μου αντίδραση στην απομάκρυνσή μου από το υπουργείο Υγείας ήταν εκ μέρους μου ένας άθλιος χειρισμός.
Επέδειξα απαράδεκτη συμπεριφορά, που αδικεί πάρα πολύ τον εαυτό μου. Έχω μετανιώσει όσο δεν φαντάζεστε και θέλω να του ζητήσω και δημοσίως συγγνώμη», είπε αρχικά ο κ. Γεωργιάδης και συμπλήρωσε: «Αισθάνομαι διπλά άσχημα, διότι ο Σαμαράς εμένα με ευεργέτησε κι εγώ αντέδρασα λες και δεν είναι αναφαίρετο δικαίωμα του Πρωθυπουργού να αλλάζει τους υπουργούς του».
Για τους λόγους της αντικατάστασής του είπε: «Όπως όλοι, έχω κάποια συν και κάποια πλην. Στα πλην μου είναι ότι υπερεκτίθεμαι και ότι κάποιες φορές ξεπερνώ το μέτρο και υπερβάλλω στις συγκρούσεις μου. Άρα, λοιπόν, μπορεί όντως να υπήρχαν λόγοι να αντικατασταθώ και σίγουρα ο Πρωθυπουργός είχε τους λόγους του, καθώς εκείνος μπορεί να βλέπει καλύτερα τη μεγάλη εικόνα».
Για την κόντρα Λοβέρδου – Μητσοτάκη, ο πρώην υπουργός Υγείας τόνισε ότι έχει άδικο ο Λοβέρδος: «Κυρίως, για το πολιτικό μήνυμα που εξέπεμψε. Εάν η κυβέρνηση βάλει έστω νερό στις μεταρρυθμίσεις, όχι μόνον θα καταστραφεί η ίδια, αλλά και η χώρα».
Για το αν έχει μετανιώσει για το ακροδεξιό παρελθόν του, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε, μεταξύ άλλων: «Δεν υπάρχει κανένα ακροδεξιό παρελθόν. Εγώ πάντα ήμουν δεξιός. Ούτε κεντροδεξιός ούτε ακροδεξιός».

ysterografa.gr