Μέσω
του προσωπικού λογαριασμού της στο Twitter, η Υπουργός Τουρισμού Όλγα
Κεφαλογιάννη αναδεικνύει τα “καλά νέα” για τον Τουρισμό και συνολικά για
τη χώρα, βάζοντας έτσι τη δική της πινελιά στην τελική ευθεία αυτής της
δύσκολης προεκλογικής περιόδου.
Η Όλγα Κεφαλογιάννη ανέβασε φωτογραφίες από τη σχετική διαφημιστική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας, εστιάζοντας στο γεγονός ότι το 2014 εξελίσσεται σε χρονιά-ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό.
Η νεαρή πολιτικός, η οποία ήρθε πρώτη στην Α’ Αθηνών στις εκλογές του 2012, πιστώνεται τη θεαματική ανάκαμψη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, που αποτελεί και εφαλτήριο για την ανάπτυξη της οικονομίας.
υστερογραφα
Η Όλγα Κεφαλογιάννη ανέβασε φωτογραφίες από τη σχετική διαφημιστική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας, εστιάζοντας στο γεγονός ότι το 2014 εξελίσσεται σε χρονιά-ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό.
Η νεαρή πολιτικός, η οποία ήρθε πρώτη στην Α’ Αθηνών στις εκλογές του 2012, πιστώνεται τη θεαματική ανάκαμψη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, που αποτελεί και εφαλτήριο για την ανάπτυξη της οικονομίας.
υστερογραφα