Και πόσο γελοία είναι όσα ακούγονται τις τελευταίες ημέρες περί (αλά… Παπανδρέου) δημοψηφίσματος.
Και πόσο ακόμη πιο γελοίο είναι να επαναλαμβάνονται τώρα αυτά που ο Παπανδρέου είχε πει, ότι τάχα το δημοψήφισμα θα γινόταν για τη… δανειακή σύμβαση και όχι για την παραμονή μας ή όχι στο ευρώ - κάνοντας πως ξεχνούν πως μόλις ο Παπανδρέου ψέλλισε τη λέξη «δημοψήφισμα», του ξεκαθάρισαν στις Κάννες πως μπορούσε να το κάνει, αλλά αυτό θα αφορούσε το ευρώ.
Και πόσο ανόητοι είναι αυτοί που λένε πως αν σταματήσουν να μας δανείζουν λόγω καταγγελίας του μνημονίου, τότε… θα δανειστούμε ακριβά!
Δηλαδή, πόσο ακριβά; Με επιτόκιο 37% όπως είχε φθάσει όταν μόνοι μας αποφασίσαμε να καταφύγουμε στον μηχανισμό;
Όλες αυτές οι ανοησίες λέγονταν την ίδια ακριβώς ημέρα (Μεγάλη Τρίτη) που τέσσερα οπλισμένα τουρκικά αεροσκάφη μπήκαν στο FIR Αθηνών χωρίς να καταθέσουν σχέδια πτήσης και σε δύο περιπτώσεις η διαδικασία της αναχαίτισής τους από ελληνικά μαχητικά εξελίχθηκε σε εμπλοκές.
Σημειώστε ότι συνολικά καταγράφηκαν 3 παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας που εξελίχθηκαν σε 3 παραβιάσεις του εθνικού εναερίου χώρου στην περιοχή του βορείου Αιγαίου.
Την ίδια ώρα, στο FIR Αθηνών εισερχόταν και ένα τουρκικό ελικόπτερο που μάλιστα είχε απογειωθεί από τουρκικό πολεμικό πλοίο.
Φυσικά, σε όλες τις περιπτώσεις, τα τουρκικά αεροσκάφη αναγνωρίσθηκαν και αναχαιτίσθηκαν από αντίστοιχα ελληνικά μαχητικά.
Την ίδια μέρα, Μ. Τρίτη για να μην ξεχνιόμαστε, η Τουρκία ξεκίνησε έρευνες με σκάφη της νοτίως της Χίου, προκειμένου να… βρεθεί η σορός πιλότου και να… ανελκυστεί τουρκικό στρατιωτικό αεροσκάφος που είχε πέσει το 1996!
Θυμήθηκαν δηλαδή είκοσι χρόνια μετά να αρχίσουν τις έρευνές τους μεγαλοβδομαδιάτικα!
Και βέβαια, Πολεμικό Ναυτικό και Λιμενικό τέθηκαν σε επιφυλακή για να μην παραβιαστούν οι κανόνες του διεθνούς δικαίου.
Στις 3 Απριλίου, η τουρκική φρεγάτα Μπαρμπαρός είχε μπει στα ελληνικά χωρικά ύδατα μεταξύ Αμοργού και Κινάρου και το οργανικό ελικόπτερό της προσέγγισε τις ακτές κατοικημένου νησιού των Δωδεκανήσων, δηλαδή της Κινάρου, εκτελώντας άσκηση συνεργασίας με το πλοίο.
Φυσικά, πλοία του Πολεμικού Ναυτικού παρακολούθησαν τον πλου του τουρκικού πλοίου, ενώ αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας αναγνώρισαν και αναχαίτισαν το τουρκικό ελικόπτερο.
Ερωτώνται, λοιπόν, όλοι οι ανόητοι πολιτευόμενοι των ευρωεκλογών:
Όλα αυτά τα μέσα κυκλοφορούν με νερό;
Δεν χρειάζονται καύσιμα, λάδια, συντήρηση;
Διότι αν η χώρα βρισκόταν εκτός ευρώ, τότε οι εισαγωγές θα σταματούσαν – και επομένως θα σταματούσαν και οι εισαγωγές καυσίμων, πρώτων υλών και φαρμάκων.
(Είναι βέβαιο ότι οι αξιωματικοί μας θα έκαναν το καθήκον τους ακόμη και χωρίς μισθούς, ακόμη και νηστικοί, αλλά τα αεροπλάνα και τα πλοία χωρίς καύσιμα ακινητοποιούνται…)
Επιτέλους, όλοι αυτοί που εκ του ασφαλούς λαμβάνουν τους μισθούς τους από τα δάνεια και το χρέος που καταγγέλλουν και από το μνημόνιο που θέλουν να στείλουν στο πυρ το εξώτερον, ας σταματήσουν να κοροϊδεύουν τον ελληνικό λαό, μιλώντας ανερυθρίαστα περί δημοψηφίσματος και περί «ακριβού» δανεισμού – έχουν μάλιστα επανέλθει και τα γελοία σενάρια περί πρόθυμων δανειστών από την Κίνα και τη Ρωσία.
Διότι όχι μόνο δεν θα βρεθεί άνθρωπος να μας δανείσει – όλοι θυμούνται τη Ρωσία να περιμένει να υπογραφεί το κυπριακό μνημόνιο για να δεχθεί να συζητήσει την αναδιάρθρωση του ρωσικού δανείου προς την Λευκωσία – αλλά και θα ήταν σκέτος παραλογισμός να δανειζόμαστε με επιτόκιο της τάξης του 40% για να αγοράζουμε καύσιμα για τις αερομαχίες στο Αιγαίο.
ελεύθερη ζώνη