Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Πρωταθλητής σε αύξηση αφίξεων και το 2014 το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

Εμφάνιση Peloponnes_B2C_Munich_2014_BestOf_0002.jpg


Και το 2014 στην πρωτοπορία των αφίξεων στην επικράτεια βρέθηκε το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΤΕ στο αεροδρόμιο σημειώθηκε αύξηση αφίξεων 76,8% στο πρώτο τρίμηνο του 2014, γεγονός το οποίο αποτελεί δείγμα γραφής για την εξέλιξή του για τη φετινή τουριστική περίοδο, η οποία δεν έχει κορυφωθεί ακόμα.

Καθοριστικό παράγοντα στην πρωτοφανή αύξηση των αφίξεων στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας αποτέλεσαν οι νέες πτήσεις της FLYNIKI- AUSTRIAN AIRLINES από τα τέλη Φεβρουαρίου, καθώς και οι νέες πτήσεις γραμμής της AEGEAN AIRLINES από το Ντίσελντορφ και το Μόναχο της Γερμανίας. Η έναρξη των τακτικών πτήσεων εξωτερικού για πρώτη φορά από το μήνα Φεβρουάριο, ενισχύουν σημαντικά τη στόχευση της Περιφέρειας Πελοποννήσου για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Έγκαιρα η Περιφέρεια Πελοποννήσου με ένα στοχευμένο σχεδιασμό έχει προβεί σε εβδομαδιαίες δράσεις προβολής για τη γνωστοποίηση των πτήσεων και του προορισμού συνολικά. Συγκεκριμένα πραγματοποίησε μια σειρά από προωθητικές ενέργειες στα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα στις Ευρωπαϊκές μητροπόλεις, το Julius Meinl am Graben στη Βιέννη, το Ko Gallerie στο Ντίσελντορφ, και Schrannenhalle at Viktualienmarkt στο Μόναχο. Οι δράσεις αποτελούν συνέχεια της επιτυχημένης προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο National Geographic στο Λονδίνο. Μέσω των συγκεκριμένων ενεργειών οι χιλιάδες επισκέπτες των πολυκαταστημάτων είχαν τη δυνατότητα να βιώσουν της εμπειρία της Πελοποννήσου μέσα από ειδικές γωνιές που είχαν στηθεί, με την παροχή πληροφοριακού υλικού, ηλεκτρονική ενημέρωση μέσω ipad και 2 εφαρμογών για τον προορισμό αλλά και παραδοσιακών Πελοποννησιακών προϊόντων που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν. Υπήρχε παράλληλα εξειδικευμένο προσωπικό που ενημέρωνε το κοινό και προβολή των σποτ της “Μυθικής Πελοποννήσου”. Οι δράσεις διήρκεσαν από 7 έως 10 ημέρες, ενώ εστάλη press release σε χιλιάδες μέλη των πολυκαταστημάτων, tour operator και δημοσιογράφους της κάθε περιοχής με πληροφορίες για την Πελοπόννησο πριν, κατά τη διάρκεια και με το τέλος των εκδηλώσεων