Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Πολύδωρας: Δεν θα με σκοτώσουν τηλεοπτικές "τρομπέτες" σαν τον Πρετεντέρη

Vyron-Polydoras
Με δηλώσεις του στη “Real News”, ο Βύρων Πολύδωρας ανοίγει τα χαρτιά του για την προοπτική δημιουργίας ενός πολιτικού φορέα στον χώρο της Κεντροδεξιάς, μετά τη διαγραφή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, διαψεύδοντας παράλληλα το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος με τους Ανεξάρτητους Έλληνες στις επικείμενες ευρωεκλογές.
Δεν θα ανοίξω μια παράγκα σαν αυτές που υπάρχουν. Πατριωτικές δυνάμεις υπάρχουν παντού. Τάσσομαι υπέρ της εθνικής ευδοκίμησης. Δεν μου αρέσουν οι κομματικές εντάσεις που προκαλεί αυτή η κυβέρνηση. Κρατηθείτε λίγο. Στο κάτω-κάτω της γραφής, κυβέρνηση μειοψηφίας είστε. Συνεννόηση με τους πάντες. Εθνική συνεννόηση απαιτείται”, τονίζει ο Βύρων Πολύδωρας.
Ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής ξεσπάει και για την κριτική που έχει δεχθεί για την παρουσία της κόρης του στο πολιτικό γραφείο του, ως μετακλητής υπαλλήλου. “Πρώτα να σβήσουν τους  ή 16 μετακλητούς υπαλλήλους που έχει ο καθένας του, και εγώ θα σβήσω τη μια μετακλητή που έχω, την κόρη μου. Δεν παραιτούμαι, επειδή δεν είμαι δειλός, και δεν διώχνω τη θυγατέρα μου, επειδή την εμπιστεύομαι, και για τον επιπρόσθετο λόγο ότι είμαι πολεμιστής.
Είδα την προσπάθεια να με λασπώσουν. Δεν θα με σκοτώσουν οι ”τρομπέτες” των τηλεοπτικών δελτίων όπως ο Πρετεντέρης”, επισημαίνει μεταξύ άλλων με τις δηλώσεις του στην “Real News” ο Βύρων Πολύδωρας.

ysterografa.gr