Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Πάγκαλος: Εγώ δεν έχω Burberry, όπως ο Τσίπρας


pagkalos1Άλλη μια σφοδρή επίθεση εξαπέλυσε ο Θεόδωρος Πάγκαλος εναντίον του Αλέξη Τσίπρα, μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM.
Ο πρώην υπουργός αναφέρθηκε στο περιβόητο πουκάμισο Burberry που είχε φορέσει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας ότι ο ίδιος δεν έχει ρούχα αυτής της μάρκας: «Εγώ Burberry δεν έχω!» και χαρακτήρισε τον κ. Τσίπρα «αγράμματο», με αφορμή τα όσα είπε ο ίδιος στη συνέντευξη Τύπου στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Πάγκαλος κατηγόρησε τον κ. Τσίπρα για τις ευθύνες του όσον αφορά τις κινητοποιήσεις στον χώρο της Παιδείας αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Η απεργία των εκπαιδευτικών είναι απεργία του ΣΥΡΙΖΑ». Παρομοίασε μάλιστα το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τα καθεστώτα της Αφρικής που βάζουν τα παιδιά να πολεμούν.
Τέλος την πρώτη φορά που είδε τον κ. Τσίπρα στην τηλεόραση, τότε που ήταν πρόεδρος του 15μελούς του Λυκείου του : «Οταν τον είδα να βγαίνει και να μιλάει, είπα στον εαυτό μου: Ω Θέε μου, τι δημιούργησε αυτή η κοινωνία!».