Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Παραίτηση Πάνου Μπεθάνη από την Κόρινθο - Άνέθεσε τη Διοίκηση της "Μπάρτσα" σε 5μελή ομάδα φιλάθλων.


"Κεραυνός εν αιθρία"  απόψε στην Κόρινθο, καθώς ο πρόεδρος της ομάδας, Πάνος Μπεθάνης αφου  ευχαρίστησε τους παίκτες για την εμφάνισή τους κόντρα στον Φωστήρα, ανακοίνωσε την παραίτησή του και αποχώρησή του από την θέση του προέδρου,  τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι μεταφέρει τη διαχείριση του συλλόγου σε πέντε αγνούς φιλάθλους . Έτσι η πορεία του Πάνου Μπεθάνη στην ομάδα, τελειώνει μάλλον άδοξα, καθώς δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει τους στόχους που είχαν αρχικά τεθεί.
Αναλυτικά η ανακοίνωσή του:

Αγαπητοί φίλαθλοι
Πρώτα από όλα θα ήθελα να συγχαρώ τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας για μια παθιασμένη και ποιοτική εμφάνιση στο σημερινό παιχνίδι. Επιπλέον θα ήθελα να ανακοινώσω την άμεση παραίτησή μου και αποχώρηση από το πόστο του Πρόεδρου της ΠΑΕ Νέα Κόρινθος. Είμαι πεπεισμένος ότι λόγω των περιστάσεων και της κατάστασης που επικρατεί αυτή τη στιγμή στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, η παρουσία μου δεν βοηθάει αλλά και σε πολλές περιπτώσεις βλάπτει την ομάδα. Από σήμερα λοιπόν μεταφέρω τη διοίκηση και διαχείριση της ομάδας και των μετοχών μου σε 5 αγνούς φιλάθλους που πραγματικά είναι οι μόνοι που μπορούν να βοηθήσουν την παρούσα στιγμή και να φέρουν την ομάδα εκεί που της αρμόζει.
Αυτοί είναι
 Άγγελος Γερανάκης
Σπύρος Κουτσογκίλας
Νίκος Κοκκώσης
Γιώργος Ρούκης
Γιώργος Φουρναράκης

 Θα παραμείνω σιωπηλός υποστηρικτής και για πάντα φίλος. Στις επόμενες μέρες θα κάνω συνέντευξη και θα αναφερθώ στους λόγους της αποχώρησής μου. 
Σας Ευχαριστώ για την αγάπη σας και ιδιαίτερα τον Κώστα Πολύδωρα, που από την πρώτη μέρα με στήριξε και έκανε τα πάντα για να αισθανθώ και εγώ Κορίνθιος.

Ευχαριστώ

Πάνος Μπεθάνης