Γιατί η Ελλάδα επέλεξε να διαφημιστεί στον… Τάμεση, όταν έχει τόσες ομορφιές;
Εντάξει, η Όλγα Κεφαλογιάννη, σαν εικόνα και μόνο, είναι η απόλυτη υπουργός Τουρισμού, ως κινητή διαφήμιση της ομορφιάς της χώρας μας. Τι την έπιασε όμως και πέταξε 75.000 ευρώ για να κάνει ένα αποτυχημένο Flashmob στο Λονδίνο, διαφημίζοντας τον… Τάμεση, σε μόλις μερικές εκατοντάδες άτομα;
Ναι, μολις τόσοι είδαν το βίντεο με τους Άγγλους χορευτές να χορεύουν στις όχθες του Τάμεση βλαχοπόπ, ώστε να διαφημίσουν την… Ελλάδα. Λογικό είναι τώρα, να εκτοξεύουν τα βέλη τους για προκλητικές σπατάλες εν μέσω κρίσης οι βουλευτές της ΔΗΜΑΡ Μαρία Γιαννακάκη και Θωμάς Ψύρρας καταγγέλλοντας το γραφείο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) στην Μεγάλη Βρετανία για τη διοργάνωση της εκδήλωσης! Δείτε εδώ τα έγγραφα της σπατάλης...
Το ελληνικό βιντεοκλιπ
Και, μια μέρα με πολύ κρύο, άρχισαν να χορεύουν συρτάκι που, μετά από λίγα δευτερόλεπτα έγινε… ποπ (και μάλιστα κακής ποιότητας). Φυσικά, κανείς δεν συμμετείχε στον χορό και ελάχιστοι έκαναν τον κόπο να σταματήσουν για να δουν τι συνέβαινε. Συνηθισμένα πράγματα στο Λονδίνο, άλλωστε. Στο βίντεο κλιπ που ανέβηκε στο YouTube, εμφανίζονται οι χορευτές. Οι οποίοι στο τέλος δείχνουν τα μπλουζάκια τους, που γράφουν “Greece Welcomes You”. «Η Ελλάδα σε καλωσορίζει», στο Λονδίνο, χορεύοντας δυτικοευρωπαϊκούς χορούς, σε μια εκδήλωση που καμία απολύτως σχέση δεν έχει με την Ελλάδα. Αλλά να ήταν μόνο αυτό το «στραβό»…
«Τρομερή» επιτυχία
Το βίντεο «ανέβηκε» στο YouTube, από το λογαριασμό του ΕΟΤ, visitgreece.gr. Και αμέσως έκανε… τρομακτική επιτυχία.
Είχε περίπου 500 θεάσεις, εκ των οποίων οι μισές είχαν αρνητικά σχόλια!
Αναγκάστηκε, εκ των υστέρων, να το αποσύρει και να το «τοποθετήσει» στη σελίδα του (όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα σχολιασμού, ή αρνητικής κριτικής). Και, παρά το γεγονός ότι η σελίδα έχει περίπου 2.500 συνδρομητές και 3,5 εκατομμύρια views, το αποτέλεσμα ήταν… θεαματικό: Το παρακολούθησαν περίπου 2.500 άτομα. Αυτό πάει να πει εκδήλωση που απευθύνεται σε… μαζικά κοινά. Αφού το ναυάγιο του ελληνικού flashmob κατευθυνόταν ήδη προς το βυθό, πήρε –αυθαίρετα- την πρωτοβουλία ένας Ρουμάνος φιλέλληνας (!!!), ο οποίος ανέλαβε να κάνει τη δουλειά για την οποία οι Έλληνες πλήρωσαν 75.000 ευρώ. Και τα κατάφερε! Μέσα σε λίγες μόνο ημέρες, μάζεψε 8.245 θεατές που είδαν το συγκεκριμένο βίντεο, αν και η συντριπτική πλειοψηφία τους το «έκραζαν» και ρώταγαν γιατί η Ελλάδα επέλεξε να διαφημιστεί στον… Τάμεση, όταν έχει τόσες ομορφιές. Αυτό, είναι η αλήθεια, είναι ένα ερώτημα που θα μας μείνει και εμάς…Δείτε το αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ