Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Απίστευτοι διάλογοι Μάκη Ψωμιάδη με παράγοντα μεγάλης ΠΑΕ

Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν τηλεφωνικές επικοινωνίες του ιδιοκτήτη της Καβάλας με πρώην παράγοντα μεγάλης ΠΑΕ
- Αναφορές σε ματς Ατρόμητος - Ολυμπιακός
- Υπόνοιες αφήνει ο Μάκης Ψωμιάδης για τον Αστέρα Τρίπολης
- Διαβάστε όλες τις εξελίξεις στο μεγάλο σκάνδαλο με τα στημένα ματς


Διεθνής μπασκετμπολίστας ζήταγε "ντόπα" από εμπλεκόμενο στα στημένα

Τι λένε οι πολίτες για τα στημένα

“Κανένα στοιχείο εναντίον του Ολυμπιακού και του Μαρινάκη”

Σταύρος Ψωμιάδης: Άγριος διασυρμός μου
Την ώρα που ολόκληρη η Ελλάδα παρακολουθεί τη βρωμιά του ελληνικού ποδοσφαίρου να αποκαλύπτεται σιγά σιγά, συνομιλίες μεταξύ κορυφαίων παραγόντων έρχονται να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τις υποψίες.
Μέχρι τώρα 15 ονόματα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, 10 εξ αυτών οδηγήθηκαν στην εισαγγελέα και πήραν προθεσμία να απολογηθούν την ερχόμενη Δευτέρα. Όλοι οι συλληφθέντες θα μείνουν μέχρι τότε στη ΓΑΔΑ.

Στη φόρα τα ονόματα - Αναζητούνται Μ. Ψωμιάδης και Παπακώστας

Τα νέα στοιχεία που προκύπτουν από τις δικογραφίες όμως έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Μάκης Ψωμιάδης, ο οποίος αναζητείται, και πρώην παράγοντας μεγάλης ΠΑΕ είχαν τηλεφωνικές επικοινωνίες στις οποίες γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα ματς και σε πρόσωπα.

Αναφορά γίνεται στο ματς Ατρόμητος - Ολυμπιακός το οποίο τελείωσε με νίκη των γηπεδούχων και ουσιαστικά με αυτό το αποτέλεσμα εξασφάλισαν την παραμονή τους.

Εντύπωση προκαλεί και η στάση του προέδρου της Καβάλας όταν αναφέρεται σε ματς του Αστέρα Τρίπολης για το οποίο λέει ότι δόθηκαν χρήματα για να προκαθοριστεί αποτέλεσμα.

Διαβάστε τι ακριβώς έχει ειπωθεί ανάμεσα στους δύο άντρες σε τρεις διαφορετικές επικοινωνίες.

Ο Μάκης Ψωμιάδης (Α) επικοινωνεί με πρώην παράγοντα μεγάλης ΠΑΕ (Β)

(Β)Ν:Απ'τον χοντρό τι νέα έχεις;
(Α):Ούτε μιλάω, ούτε καλημέρα δεν έχω, τι νέα να'χω;
(Β):Τι λένε οι δικοί σου;
(Α):Τι να πούνε...
(Β):Ηταν, λέει, και έπαιζε Σαββατοκύριακο στο καζίνο στο Λουτράκι.
(Α):Πήρε 500.000 από τον Αστέρα Τρίπολης.
(Β):Πήρε ε;
(Α):Ναι, για το ματς που τους έδωσε.
(Β):Λες;
(Α):Ε, τι να πω τώρα, εντάξει...
(Β): Πολλά μου ακούγονται.
(Α): Αν όχι 500, 300 εύκολα. 3 ως 5, γι'αυτό σου λέω 5,3, ήταν πιο μπροστά, μετά αυτοί θα ανέβηκαν, θα τους τρώνε τώρα τα φίδια αυτωνών.
(Β):Τέλος πάντων, πάρε με όταν ξανακατέβεις...".

10/4/2011

Ο Μάκης Ψωμιάδης(Α) επικοινωνεί με πρώην παράγοντας μεγάλης ΠΑΕ (Β)

(Β):Ελα.
(Α):Ελα αδελφούλη μου τι γίνεται;
(Β):Καλά εσύ;
(Α):Πέθανε η κ... ο χοντρός σήμερα, πέθανε εντελώς.
(Β):Γιατί;
(Α):εεεεε περίμενε ότι θα πάρει πόντο εκεί πέρα μέσα.
(Β):Ναι ε;
(Α):Ναι ναι πέθανε εντελώς.
(Β):Πόσο πήγε το σκορ;
(Α):2-1 μέσα.
(Β):Δηλαδή το έπαιξε ε;
(Α):Το έπαιξε ναι, κέρδιζε 1-0. Ο... τον γ... του έβαλε και κόκκινη κάρτα στο τέλος του τερματοφύλακα.
...
(Β):Εσύ πως πήγες;
(Α):Ε εντάξει αδιάφορος.1-1. Μια μ...και μισή.
(Β):Ο Αστέρας έπεσε σήμερα ε; Ετσι έμαθα.
(Α):Ναι έπεσε ο άλλος που πούλησε το ματς στον... ο...  που το έδωσε το ματς στον Ατρόμητο για να σωθεί;
(Β):Πιστεύεις ότι θα το έδινε με τέτοια διαφορά;
(Α):εεεε
(Β):Εγώ δεν πιστεύω ότι το έχει δώσει. Εγώ πιστεύω επειδή ξέρω πόσο ψυχανώμαλος είναι,ότι αυτός έχει τσαντιστεί τώρα.
(Α):Τι τσαντίστηκε, αφού πάσα έκανε ο παίκτης ο δικός τους να βάλουνε...
(Β):Αλλο οι παίκτες μεταξύ τους τι κάνουνε. Δεν πιστεύω ότι αυτός το έχει κάνει. Αλλο οι παίκτες. Εγώ πιστεύω ότι αυτός έχει τρελαθεί τώρα γιατί κατάλαβε ότι έχουν παίξει μπάλα πιο (ακατάλυπτο).
(Α):Ναι;
(Β):Ετσι πιστεύω. Τι να σου πω μπορεί να είμαι και μ... και να είναι έτσι όπως το λες εσύ.
(Α):Αντε εντάξει. Κάνε αυτό που σου είπα. Μην το ξεχάσεις. Ασχολήσου με αυτό το θέμα.
(Β):Εγινε θα μιλήσουμε αύριο. Αντε.
(Α):Αντε γεια".

11/04/2011 Ο Μάκης Ψωμιάδης (Α) τηλεφωνεί ξανά στον πρώην παράγοντα μεγάλης ΠΑΕ (Β)

Β: Ελα πρόεδρέ μου, καλημέρα.
Α:Το είδες εχθές, τις είδες τις φάσεις του Ολυμπιακού; Είδες τι πάσα του έκανε;
Β:Πάσες έχει δώσει ο άλλος, πάσες έχει κάνει αυτός ο... (όνομα παίκτη)
Α:Πάσες, πάσες. Δυο πάσες έκανε, δυο γκολ.
Β:Απίστευτο, έτσι;
Α:Γίνεται αυτό το πράγμα;
Β:...(γέλια)... Τι γίνεται ρε;
Α:Τι ξεφτίλα είναι αυτή ρε μ...;
Β:Μεγάλη ξεφτίλα, όντως!
Α:Ολυμπιακός σου λέει! Εγώ άκουσα από κάποιο περιβάλλον του (ή τους) σας είχαν για καθάρισμα ε;
Β:Ναι, ναι, ναι.
Α:Ο Ολυμπιακός.
Β:Εντάξει. Τι να πεις τώρα, άστο, άστο που γλυτώσαμε.
Α:Γλύτωσες από μένα γλύτωσες που δεν έδωσα το ματς στον Αστέρα να πούμε, που ήρθαν με 500 χιλιάρικα με την τσάντα να πούμε, με κατάλαβες;
Β:Ναι, ναι. Τι να σου πω;
Α:Για να ξέρεις να πούμε.
Β:Το ξέρω πρόεδρέ μου.
Α:Μ...είναι πάντως, τους σιχαίνομαι, τους έχω σιχαθεί φίλε μου.
Β:Δεν έχεις άδικο και νομίζουν ότι μπορούν να δεσμεύσουν όλο το ποδόσφαιρο.
Α:Ποιον να δεσμεύσουνε μωρέ; Οι μόνοι αξιοπρεπείς και με το κεφάλι ψηλά είμαστε.
Β:Ετσι, έτσι.
...
Α:Να πάνε να γα..!Να σου πω κάτι αγορίνα μου, βάλε αυτό το ταλιράκι αυτό σήμερα που μου είπες.
Β:Ναι, ναι, σήμερα θα τελειώσει. Θα σε πάρω να σε ειδοποιήσω.
Α:Αντε αγάπη μου, άντε γειά".

Η συνομιλία είναι κομμάτι της δικογραφίας και αφορά τον Μάκη Ψωμιάδη και παράγοντα άλλης ομάδας ο οποίος όμως δεν διώκεται και γι' αυτό δεν αποκαλύπτουμε το όνομα του ενώ έχουμε αφαιρέσει και τα σημεία που τον φωτογραφίζουν.

newsit.gr