Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

"Παρελθόν" ο Ματσούκας από τον Παναιγιάλειο

Ο Λευτέρης Ματσούκας, αποφάσισε να μην συνεχίσει την καριέρα του στον Παναιγιάλειο, αφού στην συζήτηση που είχε με τον τεχνικό της ομάδας Παναγιώτη Τζαναβάρα, κατάλαβε πως ήταν εκτός πλάνων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναιγιαλείου και οι δηλώσεις του Ματσούκα:
«Το ΤΑΠ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ ΓΣ και ο ποδοσφαιριστής Λευτέρης Ματσούκας έλυσαν από κοινού την συνεργασία τους. Το ΤΑΠ Παναγιάλειος ΓΣ εύχεται καλή σταδιοδρομία στη μετέπειτα καριέρα του ποδοσφαιριστή. Ο Λευτέρης Ματσούκας είχε ενεργή συμμετοχή στην επιτυχημένη πορεία της ομάδας και οι λόγοι της λύσης της συνεργασίας δεν είναι αγωνιστικοί αλλά έχουν να κάνουν με την ανάγκη αλλαγής περιβάλλοντος από την πλευρά του ποδοσφαιριστή».
Ο Λευτέρης Ματσούκας στις τελευταίες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναιγιαλείου δεν θα μπορούσε να ξεχάσει τον κόσμο της ομάδας.
«Η ολιγόμηνη παραμονή μου στο Αίγιο είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με τα συναισθήματα που μου δημιούργησαν οι φίλαθλοι του Παναιγιαλείου τους οποίους και ευχαριστώ για την στήριξή τους. Μπορεί να έπαιξα λίγο καιρό στο Αίγιο, αλλά τον κόσμο του Παναιγιαλείου θα τον έχω πάντα στην καρδιά μου. Η συνεργασία που είχα με τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και τους ανθρώπους της διοίκησης ήταν άψογη κι εύχομαι ο Παναιγιάλειος να συνεχίσει έτσι και να κερδίσει την άνοδο».