Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Παρελθόν ο Μπάντοβιτς από τον Ολυμπιακό

Μετά από πολυετή παρουσία στον Ολυμπιακό ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς αποχωρεί από το «λιμάνι» καθώς αποφάσισε να συνεχίσει την προσπάθειά του σε άλλες ποδοσφαιρικές διαδρομές.
Ο ίδιος ο Μπάντοβιτς μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού μεταξύ άλλων τόνισε:
«Νιώθω την βαθιά υποχρέωση να ευχαριστήσω τον κόσμο και όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την στήριξη που μου παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και για τη δυνατότητα που μου έδωσαν να ζήσω το όνειρό μου, προσπαθώντας να προσφέρω,είτε ως ποδοσφαιριστής, είτε από τις άλλες θέσεις όπου κλήθηκα να υπηρετήσω τον σύλλογο. Για τον λόγο αυτό η σχέση μου με την ερυθρόλευκη ιδέα θα μείνει ανεξίτηλη και εξυπακούεται ότι οι όποιες δυνάμεις μου θα είναι πάντα στην διάθεση του Ολυμπιακού». «Αυτήν την στιγμή είμαι σε αναζήτηση ομάδας», δήλωσε ο ίδιος.
Η διοίκηση της ΠΑΕ Ολυμπιακός, με επίσημη ανακοίνωσή της , ευχαριστεί τον Μπόζινταρ Μπάντοβιτς για την πολύπλευρη προσφορά του στην ομάδα μας και του εύχεται ολόψυχα κάθε επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του.
Τέλος το τμήμα Διαχείρισης Εισιτηρίων του Ολυμπιακού σε σημερινή του ανακοίνωση έκανε γνωστά τα παρακάτω:
«Λόγω της διεξαγωγής του φιλικού αγώνα OLYMPIACOS - ROMA, δεν θα πραγματοποιηθεί διάθεση εισιτηρίων διαρκείας την Παρασκευή 13.08.2010.
Την Πέμπτη 12.08.2010 η διάθεση εισιτηρίων διαρκείας θα πραγματοποιηθεί από τις 10:00 έως τις 15:00. Τέλος, όσοι φίλαθλοι δεν έχουν παραλάβει τις κάρτες διαρκείας τους και θέλουν να παρακολουθήσουν τον φιλικό αγώνα OLYMPIACOS - ROMA, μπορούν να προσέρχονται στο γήπεδο ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ (αίθουσα Τύπου) την Τετάρτη 11/08, Πέμπτη 12/08 και Παρασκευή 13/08 από τις 10:00 - 18:00 με την επίδειξη δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας και να παραλαμβάνουν τις κάρτες.
»