Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Πουρνάρα Πελαγία- Ροζαλίνα (Πέγκυ) του Γεωργίου Υποψ. Δημοτική Σύμβουλος με τη ΔΥΝΑΜΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ του Πελοπίδα Καλλίρη


ΔΗΛΩΣΗ
Είμαι ένας τυχερός άνθρωπος. Είχα τη μεγάλη τύχη να γεννηθώ σε μια οικογένεια που από επιλογή και από καθήκον αφοσιώθηκε στη φροντίδα των συνανθρώπων μας. Έμαθα από μικρή να κατανοώ ότι πάνω απ’ όλα -πάνω και από στιγμές με την οικογένειά μου- είναι ο Συνάνθρωπος. Αυτή η αφοσίωση έγινε παράδειγμα και ύστερα δική μου επιλογή ζωής. Σπούδασα τη Νοσηλευτική Επιστήμη και εργάζομαι με όλες μου τις δυνάμεις πάνω σε αυτή, με αυτοσκοπό μου τη βελτίωση της  Υγείας των συνανθρώπων μου. Το σπουδαιότερο αγαθό, το
οποίο δεν είναι αυτονόητο.
Στη διαρκή μάχη που όλοι δίνουμε για την καλύτερη υγεία μας, αυτή που θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον αυτονόητη και δεδομένη είναι μια καθημερινότητα που να αρμόζει σε μια εξελιγμένη χώρα, σε έναν ευρωπαϊκό Δήμο.
 Η υποψηφιότητά μου με τη ΔΥΝΑΜΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ και τον ικανό και αποτελεσματικό Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας, Πελοπίδα Καλλίρη, προέκυψε αφού μελέτησα το Πρόγραμμα του Συνδυασμού. Αξιολόγησα και έκρινα ότι οι ρεαλιστικές και στοχευμένες παρεμβάσεις και πολιτικές που σχεδιάζει ο Π. Καλλίρης, είναι ικανές να κάνουν πράξη την εξέλιξη του τόπου μας. Επιπλέον, εκτίμησα ιδιαίτερα τον τρόπο με τον οποίο η ΔΥΝΑΜΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ «κινείται» προεκλογικά. Χωρίς ακρότητες, μικροπολιτικές και με γνήσιο πολιτικό πολιτισμό. Στοιχεία με τα οποία γαλουχήθηκα από την οικογένειά μου.
Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου για την στήριξη της στην προσπάθειά μου να αγωνιστώ για να προσφέρω στον τόπο μου, από τη θέση της Δημ. Συμβούλου του Δήμου Κορινθίων. Θέλω να ευχαριστήσω και τους συντοπίτες μου για την εμπιστοσύνη τους σε έναν νέο άνθρωπο, χωρίς «πολιτική» εμπειρία.
Στην κορύφωση αυτής της μάχης σας καλώ να δώσουμε όλοι μαζί τον αγώνα για την εξέλιξη του τόπου μας. Για το Δήμο Κορινθίων που μας αξίζει!
Πουρνάρα Πελαγία- Ροζαλίνα (Πέγκυ) του Γεωργίου
Υποψ. Δημοτική Σύμβουλος
με τη ΔΥΝΑΜΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
 του Πελοπίδα Καλλίρη