Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Ο Χρήστος Βυζάς ( Αστέρας Δερβενίου) ο καλύτερος U21 της Κορινθίας - Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς, η ψήφος σας μου δίνει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση ώστε να κάνω εντονότερα αυτο που αγαπώ!!!"

 Hqfy0sun
Πριν από λίγες ώρες ανακοινώθηκαν  τα αποτελέσματα για το ποιος ήταν ο καλύτερος u-21 της Α’ Κατηγορίας Κορινθίας τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, έτσι όπως ψήφισαν αρχικά προπονητές και δημοσιογράφοι, για να ακολουθήσει και η διαδικτυακή ψηφοφορία, που είχε μεγάλη συμμετοχή.
 Δύο "μικροί"  παίκτες του Αστέρα Δερβενίου, ο Μαγγίνας και ο Χρήστος Βυζάς έδωσαν μάχη και τα κατάφεραν.. Πέτυχαν μεγάλη διάκρηση καθώς τερμάτησαν στην πρώτη τριάδα. Ιδίως ο Χρήστος Βυζάς που αναδείχτηκε ο καλύτερος U21 της Κορινθίας

Ο Γενικός Αρχηγός του Αστέρα Κώστας Κουσουλός γιά την επιτυχία των παικτών της ομάδας, έδωσε  στα παιδιά συγχαρητήρια, τονίζοντας ότι "η οικογένεια του Αστέρα είναι υπερήφανη για όλα τα παιδιά του και θα τα στηρίζει!!Είμαστε μια μεγάλη οικογένεια και συνεχίζουμε!!".
Ιδιαίτερα γιά τον Χρήστο Βυζά, εκτός από τον Αστέρα υπεριφάνεια αισθάνεται  και ο τόπος καταγωγής του το Χελυδόρι , αλλα και η Λυκοποριά. H μπάλα είναι στο DNA του , καθώς ακολουθει  πιστά τα "χνάρια" που άφησαν στα κορινθιακά γήπεδα , ο πατέρας του Γιώργος, και πιό παλιά οι συγγενείς Διαμαντής και Βλάσης Κουρής του Ανδρέας Π. Κουσουλός , Βασίλης Μαραμαθάς και Ανδρέας Μούγιος , αλλά και ο γείτονας  στα Μεντουριάνικα, και ο Βασίλης Σταυρόπουλος, των οποίων είναι λαμπρός συνεχιστής.!!!
Σε δηλώσεις του ο Χρήστος Βυζάς τόνισε τα εξής: 
"Το ποδόσφαιρο είναι γνωστό ότι είναι η μεγάλη μου αγάπη. Όταν προπονούμαι κάνω αυτό που από μικρό παιδί αγαπώ. Όταν αγωνίζομαι ακολουθεί η επιβράβευση τόσο για μένα, για τους συμπαίκτες μου όσο και για τον ΑΣΤΕΡΑ που με πίστεψε και με στήριξε όλα αυτά τα χρόνια καθώς ανήκω στο δυναμικό του από "πιτσιρίκι". Με την παρουσία μου, όποτε ο σύλλογος με χρειαστεί και δίνοντας τον καλύτερό μου εαυτό για θετικά αποτελέσματα, νιώθω ότι κατά κάποιο τρόπο δικαιώνω όλους όσους με πίστεψαν και μου έδωσαν ευκαιρίες που με τη σειρά μου άρπαξα.
Ήρθε όμως και η πρόσφατη επιβράβευση από όλους εσάς τους φίλους που με την ψήφο σας με φέρατε στην πρώτη θέση και με κάνατε να είμαι ο καλύτερος U21 της Κορινθίας. Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς, η ψήφος σας μου δίνει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση και ακόμα πιο σπουδαίο κίνητρο ώστε να κάνω εντονότερα αυτο που αγαπώ και να γίνω καλύτερος ποδοσφαιριστής.

 Κορυφαία ίσως στιγμή για μένα φέτος, ο αγώνας Αστέρας Δερβενιου-ΠΑΣ Κόρινθος. Θεωρώ πως θα μου μείνει ανεξίτηλα χαραγμένος στη μνήμη, ευχαριστώ πολύ τους συμπαίκτες και τον κόσμο μας για αυτό που ζήσαμε εκείνο το απόγευμα όλοι μαζί αγκαλιά και ελπίζω να ζήσουμε ακόμα μεγαλύτερες στιγμές. 
Γιατί αυτό είναι ο αθλητισμός για μένα στιγμές, άλλοτε καλές άλλοτε όχι, προτιμούμε τις καλές βέβαια αλλά κάποτε υπάρχει και η ήττα, αλλά πάντα σ αυτή την ομάδα έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα σαν μια γροθιά με ανθρώπους που αγαπάμε. Σας ευχαριστώ όλους ξανά, καλό καλοκαίρι..."